Dat wil ik ook!

Nu woon ik zelf niet in Nederland maar in Tunesie en zijn dit soort artikelen helemaal niet voorhanden.
Ik ben gaan rondgoogelen, vond helaas maar 1 verkooppunt tot nu toe en kom erachter dat die paaltjes in verhouding eigenlijk maar heel weinig kosten in NL:
Kunststofpaal PPN met hak, 70cm, inclusief pen, € 0,99 per stuk, bij afname van een volle doos van 30 stuks.
Wil ik deze paaltjes meenemen in mijn koffer of laten opsturen wil ik toch van te voren wat dingen weten: hoe zwaar zijn deze paaltjes bijvoorbeeld in een totaal bundel?
Hoe lang zijn de metalen pinnen dit ivm het gebruik in een zanderige bodem.
In welke hoogtes zijn andere verkrijgbare paaltjes verkrijgbaar, want wij hebben grote ponies en heeft iemand een link naar een verkooppunt?
Heeft iemand ervaring met een eigen provisorische opzet van een longeercirkel en paaltjes?
Waaraan zou ik me kunnen verkijken wanneer ik zelf van metalen staven paaltjes ga maken?
Ik kan hier ter plekke bij een metaalwerkplaats dikke metalen staven van 1 of 1,5 cm dikte krijgen, op een goede lengte laten maken, punten laten slijpen, maar hoe diep gaan de paaltjes voor een goede stevigheid de zandgrond in?
Dus hoelang moet het defintieve paaltje in totaal zijn?
Blijft het afzetlint op een juiste hoogte zitten op het ruwe metaal?
Hoe blijft de cirkel in een stevig verband, of is dat een kwestie van diep genoeg steken?
Hoeveel paaltjes zijn nodig voor een goede cirkel?
Op de kantenklare plastic prikpaaltjes zitten bevestigingen voor 3 rijen in hoogte hoeveel lint is daarvoor in totaal nodig?
Alvast bedankt voor het meedenken.