Dit gebeurt in zijn vertrouwde omgeving. Alleen moeten we hem dus langs de openbare weg leggen en dan wordt ie binnen 24 uur ofzo (weet het niet precies) opgehaald.
Nou zitten we aan een vrij smalle polderweg, dus dat is sowieso niet zo'n succes. Ik twijfel of we hem ook in het weiland aan de kant van de weg in moeten laten slapen of op het erf en dat we hem met de trekker naar de wegkant moeten slepen. Vind ik ook niet erg sociaal naar de andere paarden toe.
Ik heb eigenlijk ook geen zin in toeschouwers maar ja, z'n been is te pijnlijk om hem nog op de trailer te zetten.......
Hebben jullie hier ervaringen mee?
Sorry voor het misschien wel wazige verhaal. Ik vind het nog steeds ontzettend moeilijk!!!! Hij loopt als een krant maar is momenteel weer heel erg vrolijk.........zucht.
Oh ja, moet ik zijn weide en stalmaatje laten zien dat hij dood is??? Wat vinden jullie?
Ik raad je ook echt aan om NIET AANWEZIG te zijn wanneer ze je vriend komen ophalen
Ik zou hem zelf alsnog op de trailer zetten en bij een kliniek of abbetoir? te brengen...Liest zelfs abbetoir? aangezien het daar gewoon het snelste "gebeurd" is en je hebt er verder geen ellende meer van.