Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tigra_ schreef:Misschien handig om op MP of hier op Bokt een advertentie te plaatsen wat je zoekt.
Er zullen vast wel stallen op iets zijn die je graag willen helpen.
riagr schreef:ok.... ik ben hier natuurlijk de cynicus... Maar ergens vermoed ik dat het je mogelijk meer gaat om de dame(s) achter het paard dan het paard zelf..
riagr schreef:Net 5 berichten, wil niet rijden, noemt zonder dat iemand het over man/vrouw heeft dat hij het niet aan iedereen kan vragen, want hij kent geen enkele man die iets met paarden heeft... Vond ik een wonderlijke opmerking...
En verder is de opmerking voornamelijk omdat ik een ras echte cynicus bent, heeft dus meer met mij te maken dan met de TS. TS: mócht ik er helemaal naast zitten: Mijn excuses!
riagr schreef:Net 5 berichten, wil niet rijden, noemt zonder dat iemand het over man/vrouw heeft dat hij het niet aan iedereen kan vragen, want hij kent geen enkele man die iets met paarden heeft... Vond ik een wonderlijke opmerking...
En verder is de opmerking voornamelijk omdat ik een ras echte cynicus bent, heeft dus meer met mij te maken dan met de TS. TS: mócht ik er helemaal naast zitten: Mijn excuses!
Savannah_XxX schreef:Eens kijken of er in de buurt geen paarden staan die je eens mag verzorgen..
Er zijn altijd wel mensen die niet genoeg tijd hebben. Inderdaad wel even controleren of het te betrouwen is want voor je het weet zit je met een gevaarlijk paard.
Mr_Vie schreef:Savannah_XxX schreef:Eens kijken of er in de buurt geen paarden staan die je eens mag verzorgen..
Er zijn altijd wel mensen die niet genoeg tijd hebben. Inderdaad wel even controleren of het te betrouwen is want voor je het weet zit je met een gevaarlijk paard.
En dat is voor mij een grote struikel probleem. Hoe kan je direct een gevaarlijk paard herkennen? Wilt de paard je gelijk bijten? Begint hij/zij gelijk te duwen?
Mr_Vie schreef:riagr schreef:Net 5 berichten, wil niet rijden, noemt zonder dat iemand het over man/vrouw heeft dat hij het niet aan iedereen kan vragen, want hij kent geen enkele man die iets met paarden heeft... Vond ik een wonderlijke opmerking...
En als je het een wonderlijke opmerking vind, zou je je toch eens moeten voorstellen hoeveel mannen iets met paarden doen....
Mr_Vie schreef:haha, ik zal even kijken op marktplaats. omdat jullie daar zo positief over praten.
Ik zal het alleen niet aan iedereen kunnen vragen ( denk eigenlijk niemand ), want ik ken geen enkele man die dus iets met paarden heeft. En geen één van mijn vrienden hebben dan ook een paard. Maar ik ben benieuwd wat marktplaats zal brengen.