Dank je voor jullie opmerkingen. Voordat we de paarden thuis kregen heb ik me zoveel mogelijk voorbereid en veel gevraagd aan mensen van onze stal. Maar ja, die hebben dus hun paard niet thuis staan, en daarom had ik ook hier op bokt al veel rondgeneusd wat goed was.maar omdat mijn motto is : "het is goed, maar kan altijd beter" dus deze vragen. Die wilgentakken is wel een idee. Eens kijken of ik daar aan kan komen. En ja meer buitenritten zou leuk zijn, maar dit zijn de pony's van mijn dochters en die mogen van mij nog niet alleen het bos in, wat betekent dat ik altijd mee moet, te voet of op de fiets. En daar heb ik simpel gezegd ook niet altijd zin in. Het is de bedoeling dat er op termijn nog een paard voor mezelf bij komt, dan kunnen we heerlijk samen het bos in. Ik ben ook al aan het rondkijken, maar ik wil dat op mijn gemak doen. Ik heb het nu ook nog heel erg druk met werk ( aan huis, dat wel) en mijn honden ( ik fok hobbymatig labradors) dus ik wil ook echt wel tijd hebben voor een eigen paardje. Maar ik heb geduld. Ik geniet ook nu van hoe mijn kinderen met hun pony's omgaan en de e-pony rijdt ik zelf ook regelmatig. maar nogmaals dank je dat jullie vinden dat ze het ook al goed hebben nu. Dan heb ik in ieder geval mijn gevoel goed gevolgd tot nu toe.