Nachtdienst en een paard houden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

NancyFjorden

Nachtdienst en een paard houden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-11 04:35

Ik zelf ben een echte nachtvlinder haha.
Ik werk in de zorg en doe alleen maar aan nachtdiensten draaien.
Ik heb al gelezen dat er best veel mensen ook hier op bokt zitten die in het nachtleven werken.
Maar nu mijn vraag:

Hoe doen jullie dat dan met jullie paard?
Verzorgen jullie je paard zodra je klaar bent met werken?
Of als je thuis geslapen hebt dat je erna er naar toe gaat?

Ben erg benieuwd hoe jullie dat dan doen. ;)

Caily

Re: Nachtdienst en een paard houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 04:43

Ik werk tot uiterlijk drie uur, geen echte nachtdiensten dus. Maar ik ga toch echt eerst slapen en dan naar mn paard. Moet er wel bij zeggen dat ze volledig in pension staat, als ik een dagje niet kom komt ze niks te kort (op wat aandacht na :P )

bitchiej00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 04:45

Ik heb nu me 6e nachtdienst pfff ben het nu wel aardig zat, Maar dan slaap ik tot een uur of 1 en dan ga ik naar me paardje toe. Vol pension ben jaloers... Ik stond vol pension, maar nu doe ik alles weer zelf. Was wel is heerlijk even een dagje niet.

Margot_z

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 04:54

Ik werk ook veel 's nachts... ben dan vaak om 8 uur in de ochtend thuis. Als het zomers heel warm is ga ik eerst mijn paard rijden en daarna slapen..... nu in de winter eerst slapen en dan naar mijn paard....... nu scheelt het dat ik niet heel veel slaap nodig heb, ga er dus vaak om half 2 al uit.

Heb je nog alle tijd ;-)

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 04:59

Zomers ga ik wel eens door bij warme dagen.
S winters slaap ik gebroken. Tot een uurtje of 13.00 en dan om 19.00 weer. ga ik tussendoor rijden en meestal is ze ook wel een dagje vrij als ik nachten heb. inderdaad voordeel van volpension.

Vandaag op wedstrijd geweest na mijn nachten. Eerst nog werken tot 7.15 u en dan om 10.15 er 2 proefjes uitgeperst.

bitchiej00

Re: Nachtdienst en een paard houden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 05:08

Ja dat is echt een voordeel, ik moet er zowiezo heen. Maar vandaag nog wedstrijd gehad? Jeetje was je wel helemaal gesloopt zeker? Ik ben blij als ik me bed haal, vorige keer kwam ik uit de nacht en heb ik 5 min voor de rotonde gestaan terwijl er niks aan kwam. Dus een proefje rijden zou voor mij niks zijn haha!

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 05:35

Ik heb het ook niet helemaal meegekregen, maar had 179 en winst, dus heel erg zal het niet geweest zijn.....
Zomers doe ik het wel vaker, maar deze keer was het echt een inschattingsfoutje...

Aan de andere kant is het ook wel lekker om er uit te moeten, effe frisse lucht..
Ik voel me vaak zo'n mol als ik in de nacht zit s winters...

bitchiej00

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 05:42

Nou dat is dan niet verkeerd, zeker als je het niet helemaal hebt meegekregen :P

Zomers vind doe ik het ook wel afentoe vooral als ik weet dat het erg warm word, dan is het wel lekker maar daarna snel me bed in!
S winters zijn 4 nachten genoeg je ziet amper dag licht... mja ach het is gelukkig wel aardig vol te houden

linda300988

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 06:26

Hier ook elke maand een aantal nachtdiensten.
In de zomer ging ik altijd door. Dan kan je nog even aangenaam rijden voordat het warm wordt.
In de winter zoek ik toch echt eerst mijn bed op. Mijn paard staat wel in vol-pension.