Hahhahaha nee het is echt geen gezicht nu . Gelukkig is ze staart wel aardig wit.
Hoop gewoon dat er iets is dat werkt je hebt wel spul om op witte benen te spuiten om ze weer wit te krijgen maar zal dat ook helpen op van die gigantisch lange manen?????????
haha ik heb hier ook last van alleen de manen van mijn pony zijn kort, heb een tijd droogshampoo gebruikt maar dat is 3× niks vind ik de manen worden er vet van en niet alle viezigheid gaat weg. met dit weer wassen doe ik liever niet, naja deze week ofzo die droogshampoo van andrelon maar even kopen of een andere goedkope droogshamp (:
Blanket
Geplaatst: 20-11-11 20:59
Cowboy Magic Green Spot Remover! Echt!
Anoniem
Geplaatst: 20-11-11 22:38
.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-02-23 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Haalt die CM greenspot remover ook zand etc weg? Heb zo'n drekschimmel namelijk. Is met wassen niet te doen, vooral in de winter niet.
Blanket
Geplaatst: 20-11-11 23:03
Echt wit krijg je de pony alleen door te wassen, maar als alternatief is de green spot remover echt top! Je hebt ook een Cowboy Magic Shine-In Yellow-Out. Misschien doet dit topic jullie overstag gaan: [VSW] De wondere wereld van Cowboy Magic? Voor & na foto's.
marjanvr schreef:
Hoe gebruik je die cowboy Magic?
Flink sprayen zodat het nat is. Daarna even in laten trekken en dan met een handdoek het eraf wrijven.
marjanvr
Geplaatst: 21-11-11 20:22
[Flink sprayen zodat het nat is. Daarna even in laten trekken en dan met een handdoek het eraf wrijven.[/quote]
Dat moet gaan lukken. Ga het gewoon proberen
magnum68
Geplaatst: 21-11-11 21:07
marjanvr schreef:
[Flink sprayen zodat het nat is. Daarna even in laten trekken en dan met een handdoek het eraf wrijven.
Dat moet gaan lukken. Ga het gewoon proberen[/quote] ben het helemaal met marjanvr eens