koolzaadstro bestellen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

MalaQ

koolzaadstro bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 11:43

Ik ben al een hele tijd op internet aan het speuren waar ik koolzaadstro kan bestellen. Ik zie wel een paar websites, maar dan is het afhalen, of staat erbij dat het niet in mijn regio geleverd word.

Iemand de gouden tip waar ik mijn koolzaadstro kan bestellen en die het ook leveren in Vlist (nabij Schoonhoven)?

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 11:47

Wij bestellen het koolzaadstro bij Jan Bakker als ik het goed heb :) Zal vast ook een site hebben...
Maar hun leveren zover ik weet alleen complete vrachten en dat moet je wel kwijt kunnen?

MalaQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 11:52

Sorry, dat vergeet ik erbij te zetten.. Complete vrachten (pallets) is niet ideaal omdat het maar om één ponystal gaat en de stal alleen gebruikt wordt voor nood, verder staat ze buiten. Wat ik het liefste wil is zo'n 6 á 8 baaltjes per keer bestellen, en ik denk dat dat het probleem is.. Maar er moet toch wel iemand zijn die die aantallen levert?

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 11:57

Misschien toch een keer opbellen naar zo'n grote leverancier en lief vragen of ze niet bij een volle vracht in de buurt een paar baaltjes bij jou kunnen afzetten... Of eventueel bij boeren langs? Hier in de omgeving hebben steeds meer boeren koolzaadstro voor hun koeien :j

MalaQ

Re: koolzaadstro bestellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-11 11:59

Er zijn verschillende paardenhouders in de Vlist, dus misschien kan ik inderdaad gewoon eens een rondje lopen en vragen of ik mee mag bestellen :j