weide

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lara3331

weide

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-11 22:14

hallo allemaal,

ik heb een vraagje voor jullie!
binnenkort krijg ik waarschijnlijk een eigen paard, maar ik weet niet zo goed wat ik met de wei wil doen.
Ik zou graag een piste hebben, maar met welk zand? dan zou de weide ook een iets goedkopere maar toch confotabele omheinig moeten hebben, weten jullie misschien iets? en mijn volgende probleem is dat ik een paard en een shetlandpony krijg. Ik moet dus stallen zoeken, die open en toe kunnen (buitenstallen) en die natuurlijk wel mooi zijn. Het probleem is ook dat ik niet weet hoeveel stallen ik wil: Mijn moeder, mijn zus en ik rijden allen paard en als we dan later klaar zijn voor nog een paard hebben we geen stal meer! Wat moet ik doen? Als iemand mooie, stabiele, en iets goedkopere stallen te koop weet staan, laat het me dan weten! groetjes lara

friesiszwart

Re: weide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:52

Gefeliciteerd, maar ik raad jullie eerst aan naar de gemeente te gaan en kijken wat de mogelijkheden zijn wat betreft het plaatsen van stalling en rijbak/paddock en wat je nog meer zou willen. Succes

capopjekop

Re: weide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:57

Eens met bovenstaande, het is zonde als je straks alles moet afbreken. Zelf hebben we 3 buitenstallen met een verharding ervoor. Ze waren niet heel duur en makkelijk op te bouwen.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 09:57

1; Vergunningen en eisen bekijken van de gemeente
2; Budget bepalen
3; Prioriteiten stellen
4; Gaan shoppen voor aanbiedingen

;)