wie is bereid Vendy te vervoeren......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

wie is bereid Vendy te vervoeren......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 10:55

van HENGELO naar DORDRECHT (tegen vergoeding). Het gaat om de lieve pony Vendy van de vraag EAV. Zij is al wat oud en ik kan haar de stalling en wei wel bieden.
Corina hier van Bokt heeft toen de advertentie geplaatst maar is nu ziek, dus doe ik het zelf.
Als we geen vervoer kunnen regelen (ik heb zelf geen trailer) zal er een nieuw huisje voor Vendy gezocht moeten worden.

Wie de topic nog niet kent moet maar eens kijken op EAV....gratis gezelschapspony....... Lovers

Wie oh wie wil Vendy halen van Hengelo en brengen naar Dordrecht, en liefst op korte termijn omdat de opstalling in Hengelo gereed moet worden gemaakt!
(of is er anders iemand in de buurt van Hengelo die Vendy een goed tehuis kan bieden??) Verward

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 15:47


Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 15:52

crosspost met EA

Stephany

Berichten: 9061
Geregistreerd: 12-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 17:11

ik weet ook wel dat het crosspost is , maar in dit geval even voor het goede doel!! (normaal zou ik het niet doen!)........
Jammer dat ik hier op gewezen word, ik heb meer aan positieve reacties, nogmaals; ik weet dat dit niet de bedoeling is, maar hier wilde ik toch een uitzondering op maken Schijnheilig