Mijn lieve tinker wil niet braaf op een landje blijven staan
Om het landje zitten 3 banen schrikdraad met voldoende stroom om een normaal paard op afstand te houden
Maar Kane die maakt tegenwoordig zelf uit hoe lang hij op een landje blijft staan
Oke nu komt het:
Hij staat al een week op een nieuwe stal ( nieuwe omgeving nieuwe paardjes ) dus hij moet nog wennen is begrijpelijk .
Maar het gaat de hele dag goed totdat hij mij hoort en ziet dan weet ie niet hoe snel hij van het landje af moet komen om naast me te gaan staan .
De hele dag staat ie heerlijk te knuffen met een nieuw vriendje en als ik het erf op kom is dat over en rent ie dwars door alles heen en staat gezellig naast me
Gister kwam ik het erf op en ik zag dat ie heerlijk stond te knuffen met een pony en hij besteede helemaal geen aandacht aan de mensen die rondliepen op het erf of in het landje naast hem
Ik stond bij het hek wat zeker 30 meter verder is dan het landje waar hij stond en hij hoorde me en boem daar was ie opeens voor mijn neus
Wat moet ik hier nou mee
Ik begrijp dat ie moet wennen aan alles maar het gaat de hele dag goed totdat ik kom dan wil ie niet meer in stal of in het landje staan en houdt alles in de gaten met wat ik doe
HELP dit wordt echt een probleem
Ik vond het eerst wel leuk ( Ik bedoel het betekent toch iets als je paardje zo verslaafd aan je is
) maar nu niet meer hij is net nieuw daar en sloopt de hele boel als ik aan kom 
En om naar die andere stal terug te gaan idd absluut gee oplossing! Hebben ze op de nieuwe stal geen wei die een hekwerk van hout heeft of zoiets??