Weiland + schuilstal?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ANOUKIEE

Weiland + schuilstal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-11 13:23

Als je alleen een weiland hebt met schuilstal, hoe doen jullie dat met je spullen? Waar sla jij je spullen etc op?

Aukelizzy

Re: Weiland + schuilstal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 13:27

Ik denk dat je dan je spullen mee naar huis moet nemen of je moet een klein hokje/kastje tegen je schuilstal aanbouwen. Persoonlijk zou ik daar nooit een zadel in bewaren ivm diefstal maar een paar borstels enz moet wel kunnen..

Shaya_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 13:27

Ik heb ze thuis liggen :j Poetsspullen en halster+touw ligt in de auto.
Aangezien mijn paardjes 2 jaarlingen zijn heb ik niet veel nodig ;)
Heb wel een hooiopslag-huisje ;)

jacqueline

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 15:12

Wat je kan doen is zo een grote plastic kist (die voor tuinstoelkussens) er neerzetten, dan kan je in ieder geval je poetsspullen , halster enzo neerleggen, tuig zou ik zowiezo mee naar huis nemen.

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 16:16

Wij hebben thuis een groot land me een schuilstal, bij ons in de stal hebben we nog genoeg ruimte om dingen op te bergen , zo hebben we een kast en 2 zadelhangers voor de zadels. Heerlijk om je spullen zo dichtbij je pony te hebben

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-11 22:08

Zelf heb ik een stal voor hooi opslag. Borstels enzo liggen daar, duurdere spullen liggen thuis.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:39

Hoe groot is de schuilstal?
Wij hadden op de oude stal waar ik stond een klein stukje afgezet en daar een kast neergezet.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 18:43

Hier heb ik de zijkant uit zo'n 1000liter /ibc vat gesneden, zeil er over en klaar. Al het kleine spul (emmers, reparatiespul voor de omheining, etc.) past er in. Halsters, borstels, zadels, etc. heb ik thuis ivm diefstal en vocht.

zavander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:43

ik heb ook een landje waar een schuilstal met paddock en een afdak op staat .
in de schuilstal (container) zat een 1/4 eendicht gemaakt met een duer en planken daar liggen me spullen achter , die deur kan op slot

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:46

Wij hebben een grote zadelkast in de schuilstal, maar dan moet je stal wel ruim genoeg zijn. Ik had er overigens alleen een 'weilandzadel', hoofdstel, poetspullen, deken, halsters, wat ehbo dingetjes, etc. in. Mijn goede spullen gingen altijd weer mee in de auto of op de fiets. Ik had namelijk niet zoveel zin om de kast steeds op slot te doen.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:48

Op mijn vorige weiland had ik een container. Ene gedeelte was voor de ponys om te schuilen, andere kant was een klein hokje voor opslag van spullen en hooi.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:51

Ik heb nog een apart gedeelte aan de schuilstal vastzitten.

Maar het ligt er natuurlijk aan welke opties je hebt enzo. Heb je alleen een auto, dan kun je 't misschien net zo goed gewoon in de auto laten liggen en anders gewoon thuis binnen leggen. Heb je alleen een fiets, is het natuurlijk lastiger.
Misschien ruimte om dus een zadelkast er neer te zetten of is het weiland van iemand anders die daar wel woont? misschien heeft die een tuinhuisje of schuurtje oid waar je je tuig kan leggen?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 20:53

Bij mij staat er een tuinhuisje bij met inbraak sloten etc.. Vriendin van mij had het altijd in de trailer liggen die op de wei stond. Voor de zekerheid had ze er wel een veiligheid slot opzitten en de laad klep van binnen uit ook met een klik vast.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-11 23:36

op een afsluitbare ton met borstels en halsters na heb ik alles thuis en neem ik mee wat ik nodig heb in mijn auto
wagentje staat op de trailer die ook thuis geparkeerd staat