Bij de stal waar ik nu sta moet ze gewoon weer naar binnen. Nu kan ze ergens anders heen, waar ze wél in de winter buiten mag blijven. Ze staat al vanaf haar geboorte buiten, dus voor haar is het gewoon veel fijner.
Alleen is dat wel best ver weg.
Ik moet er dan met de trein heen (20 minuten) en nog 10 minuutjes fietsen.
Zijn er hier mensen die hun pony verder weg hebben staan? En wat zouden jullie doen? Ergens vind ik het gewoon een beetje eng/rot idee dat ze zo ver is. Maar van de andere kant, naar stal moet ik een half uur fietsen, de reistijd word er dus niet echt langer op. Hoewel de stal waar ik nu sta vlakbij mn school is dus ik daar toch heen moet. Maar daar staat ze binnen. Tot ik eindelijk kom, om haar 1 a 2 uurtjes er uit te halen en met een beetje geluk (in het weekend) wat langer..
Daarbij komt dat bij de wei verder weg ook wel leuk lopen is. Vlakbij het bos en als ze echt goed verkeersmak is het naar het strand toe lopen ook wel te doen denk ik (ben een fanatieke wandelaar
)Alleen kan ik niet iedere dag naar haar toe vrees ik. Maar goed, ik zal haar harder missen dan zij mij als ze buiten loopt
Ik denk eigelijk dat ik haar daar gewoon moet zetten maar ben wel benieuwd wat jullie zouden doen?

...Ik ben nu 50 minuten onderweg (of langer als ik moet lopen omdat ik geen lift kan bietsen) en dat gaat prima. Is er goed toezicht op die stal? Want als dat zo is hoeft het ook geen probleem te zijn als je 2 daagjes in de week niet komt ofzo...
Nou ja, iig bedankt voor de reacties al