noury laadt erg moeilijk. ben er nu een aantal keer mee bezig geweest, maar ik doe er steeds minimaal een halfuur tot een uur over.
ik probeer eerst de gewone aanpak, vastberaden de trailer oplopen, meestal loopt hij dan 1 a 2 stapjes de klep op, maar is er dan ook zo weer af. het wil ook niet lukken om hem erop te laten staan en dan verder proberen.
dan probeer ik de chantage aanpak, met brok en ander lekker spul. dat vind hij opzich wel interressant, maar het lukt hiermee nogsteeds niet (= 1 stap op de klep en een heeeeeeeeeeeeeeele lange nek
)dan proberen we de minder lieve aanpak, het touw door de mond. dit gaat al iets beter dan de eerste 2 pogingen, maar na 3 passen op de klep heeft hij het dan ook wel weer gezien. en hij blijft jammergenoeg dus niet op de klep staan, maar springt er vanaf.
met de longeerlijn krijgen we hem er wel in, met veel moeite weliswaar (als hij stilstaat op de klep zijn voeten handmatig vooruitzetten
), maar het lukt. ik vind dit alleen niet leuk voor noury. hoe maak ik het trailerladen voor mij makkelijker en voor noury leuker? zoals je kunt lezen heb ik dus al heel veel geprobeerd.