Ik heb van zulke onmogelijke benen dat geen enkele rijlaars mij past.. Ik heb de wijdste maten gepast bij de ruitersportzaak, maar ze passen bij lange na niet..
Nu heb ik geen zin om maatlaarzen aan te schaffen omdat ik niet zo veel wedstrijden rij..
Misschien ga ik later nog meer wedstrijden rijden, maar voorlopig zoek ik een 'goedkope' oplossing.
Ik neem aan dat ik niet de enige ben met dit probleem dus vroeg ik me af wat jullie hieraan hebben gedaan..
Ik had zelf het creatieve idee om goedkope rubberen laarzen te kopen, en die dan aan de binnenkant helemaal open te snijden en daar dan zwart elastiek inzetten... Als je het een beetje netjes doet is het misschien niet eens zo goed te zien..
maar hebben jullie nog andere oplossingen of creatieve ideeen? want ik weet het niet meer met die stomme verplichte rijlaarzen

groetjes Ilse
waarom heb ik toch ook zo'n onmogelijke dikke korte beentjes! Ik had geloof ik ook de ecuyer ofzo gepast, die hebben ze ook bij divoza en is een hele stoere, mooie laars. De grootste kuitmaat past wel, maar voor deze laars waren m'n onderbeentjes weer veel te kort.. :`(