wat zouden jullie doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

wat zouden jullie doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 18:03

HOi 2 weken geleden heb ik een nieuw western zadel gekocht bij divoza.
Afglopen zaterdag wou ik gaan rijden dus zadel er op en eerst de achtersingel vastgemaakt deze wordt verbonden met een leer tussen stukje naar de voorsingel toe onder de buik.Dus ik wou gaan aansingelen aan de voorkant, breekt het ijzeren oog van de voorsingel waar het tussen stukje aan vast zit, met het gevolg dat het zadel naar achterschoof en de achtersingel in de liezen van bol terecht kwam en toen is zij zo verschrikkelijk tekeer gegaan net zo lang dat het zadel er af viel.Gelukkig had balou niets alleen erg geschrokken en ik ook stond helemaal te trillen.Mijn zadel is dus door dit erg beschadigd,zoals de achtersingel die is helemaal doorgescheurd en overal is het leer erg beschadigd.Nu ga ik morgen terug naar divoza,wat zouden jullie eisen van divoza?

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.


XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:09

Mijn geld terug, en anders een nieuw zadel.

28-09-2007
Nothing compares too you...

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:13

Één van deze keuzes:
- geld terug
- nieuw zadel
- repareren (maar is hierbij niet mogelijk lijkt mij)

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:15

geld terug en mijn zadel kopen, hihihii

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:17

Is het de normale volgorde om eerst de achtersingel vast te maken en daarna de voorsingel? heb er verder totaal geen verstand van, maar het lijkt me niet logisch Verward

Nulla tenaci invia est via

kellogs

Berichten: 83
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Maasdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:20

hoi mam,je weet eigenlijk al hoe ik er over denk,ik vind dat je een nieuw zadel moet eisen,want hij is nog geen 2 weken oud, en aangezien je eindelijk is een keer een nieuw zadel heb gekocht voor jezelf(daar heb je lang over gedaan om tot die beslissing te komen)vind ik gewoon dat je een nieuwe moet krijgen.Ik vind het namelijk echt niet normaal dat voor dat geld het zadel er ook nu al niet meer uitziet,zonde!!!Het lijkt nu wel of hij al 2 of 3jaar oud is.Nou kom op en desnoods ga ik met je mee en eisen we een nieuwe.natuurlijk ben ik wel nog steeds nieuwsgierig naar de reacties van de andere bokkers. XXX kelly

Nog elke dag aan het genieten van mijn liefde van mijn leven Theersa-bonita. Al 22 jaar bij elkaar en hoop nog heel veel langer!

bol
Berichten: 1304
Geregistreerd: 15-01-02
Woonplaats: delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-03 18:27

ik had die achtersingel heel losjes want ik moest hem nog aansingelen,en toen brak dus dat oogje van de voorsingel waardoor hij dus naar achter gleed enz. dus de achtersingel had ik nog niet aangesingeld. Want ik weet dat je eerst de voorsingel goed moet aansingelen voordat je de achtersingel kan aansingelen.

tranen duizende tranen, slaap zacht mijn meisje,voor altijd in mijn hart.


dylectie.

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 18:38

Achtersingel hoef je bij gewoon rijden btw niet te gebruiken, wordt eigenlijk alleen gebruikt bij koeien vangen (als de lasso aan de knop vastzit trekt de koe het zadel niet van het paard). Dus dan lag je zadel zowizo al niet goed, issie niet gepast (niet dat ze daar bij divoos verstand van hebben)?

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, Lui_ en 41 bezoekers