Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
floor44 schreef:Dat is moeilijk zo te bepalen denk ik. Het is afhankelijk van de omstandigheden denk ik. Je ziet tegenwoordig overal paarden op kleine stukje grond staan, dus het lijkt aardig geaccepteerd. Wanneer je een stal kunt bouwen met een uitloop en je kunt bijvoorbeeld regelen dat je pony 's zomers bij iemand anders in de wei kan staan, lijkt het me prima. Ik zou wel thuis ook voor een vriendje zorgen.
marionblo schreef:Ik vind het te klein, tenzij je ouders bereid zijn bijna alle grond om te keren/zand op te brengen.
Blijft er weinig tuin over.
Daarbij komt dat ik vind dat je een pony niet alleen moet houden; shetje ofzo erbij.
xchanel01 schreef:zou kunnen, moet je wel goed bijvoeren en de wei in stukken verdelen zodat zodat dat gras kan groeien.. en wil je je fjord dan alleen? lijkt me dat er ook nog een shet bij moet of niet?
Mellis86 schreef:Heb je enig idee wat de afmetingen zijn? Op zich moet het wel kunnen, zelf vind ik het wel belangrijk dat het iig lang genoeg is dat ze even goed kunnen rennen en bokken en dus ook echt even hun energie kwijt kunnen. En als het achteraf is, is er vast wel ergens een grotere wei waar je idd in de weekenden of vakanties ofzo de paarden in het gras kan zetten.
pmarena schreef:Mja het lijkt mij een stukje van 10 x 40 meter ofzo ?
Leuk voor wat geitjes , of overnachtingsplek voor 2 ponies (mits er zand / bestrating op komt) maar niet voor 24 / 7 / 365 , dat wordt echt sneu op zo'n strookje
Mist schreef:Vraag aan de verkopende partij of zij niet weten waar je een stukje bij kunt huren ! zij willen graag verkopen en kennen de buurt. Als ik de foto zo zie lijkt het me niet onmogelijk om ergens een strook bij te huren.
Mijn eerste huis had ook 350m2, ik had daar 3 paarden staan, stal met uitloop en aan de overkant huurde ik een weide van bijna 1 hectare. Op een gegeven moment ging het me toch tegenstaan (dat het niet van mezelf was) en ben ik verhuisd en heb nu huis +2.5hectare.