hoeveel zou ik kwijt zijn

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

anouk97x

hoeveel zou ik kwijt zijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 20:21

hoeveel zou ik kwijt zijn voor tandarts en veearts en de verzekering de rest heb ik allemaal al?

Sodeletuut

Re: hoeveel zou ik kwijt zijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:23

Tandarts verschilt, die van ons kost 35 euro. Veearts verschilt al helemaal, als je alleen uitgaat van inentingen kost het zo'n 20 euro, maar stel dat je paard acute koliek krijgt en geopereerd moet worden, dan ben je zomaar 1000 euro kwijt, dus zorg er voor dat je altijd een flink bedrag achter de hand hebt voor dit soort gevallen. Verzekering moet je zelf beslissen of je dit wilt, ik heb er zelf voor gekozen dit niet te doen. :)

sanne1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 20:27

Tandarts en veearts is al genoemd. Ik heb wel gekozen om hem te verzekeren. Tip. ga naar een onafhankelijke paardenverzekering. (bij google intypen en je omgeving ook, dan vindt je er vast wel 1 in jouw buurt). ik betaal 2% van de verzekerde waarde per jaar. valt dus reuze mee. Ze komen langs, vragen of je even eens stukje met hem wil lopen en een drafje, dan gaan ze in overleg, en geven ze je het bedrag waarmee ze jouw paard willen verzekeren. Stel ze zeggen €2500, dan betaal je per jaar € 50 per jaar. Mocht er dan ooit wat gebeuren met je paard dan krijg je 85% van de verzekerde waarde terug.

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 20:38

heee
echt bedankt voor de tips hier heb ik echt wat aan

Mir_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:07

Is inderdaad verschillend. Ik betaal per tandartsbezoek 50 euro. Veearts is bijna niet te benoemen, als je uitgaat van alleen enting ben ik rond de 50 euro kwijt. Maar meestal heb ik een rekening van rond de 100 euro per keer, dan heeft hij ook medicijnen nodig, en zit er een consult bij.
Mijn paard is verzekerd bij Equipe. Echt een uitstekende verzekering. Ik betaal 75 euro per kwartaal. Hij heeft de ena-hoogste ziektekosten verzekering en een levensverzekering natuurlijk. Ik heb al erg veel baat gehad bij deze verzekering. Je verzekert je paard voor een bepaald bedrag, en dat is het maximale bedrag wat je terug kan krijgen per jaar.
Hier de site; http://www.equipepaarden.nl/

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-11 21:25

okeee dankjeeee

trust2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 21:57

Is niet van te voren te zeggen.. spaar er gewoon elke maand geld voor!!