Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Caira schreef:spullen pakken en wegwezen, een stalhouder die dat soort maatregelen neemt heeft én geen hart voor paarden en naar mijn mening ook geen greintje verstand in zijn kop!
Caira schreef:spullen pakken en wegwezen, een stalhouder die dat soort maatregelen neemt heeft én geen hart voor paarden en naar mijn mening ook geen greintje verstand in zijn kop!
breggel1982 schreef:het word wel op meer stallen gedaan, mijn nieuwe paard komt van een hyper moderne stal
waar veel dure paarden stonden en daar ging het water er snachts ook af daar deden ze het uit voorzorg dat als er een lek ontstond niet alles zou over lopen ?? maar goed ik ben er zelf ook geen voorstander van want bij mij slurpen ze toch gou ieder 2 emmers leeg als ze op stal staan snachts . en vlas hoort niet zo snel vies te zijn maar je moet er wel een pak of 4 ingooien voordat je een beetje een laag hebt pas dan kun je een vlas stal netjes houden en dat doen de meeste pensionhouders niet omdat dat te duur is .
ik zou wel op zoek gaan naar een andere onderkomen voor je paard over bv een liksteen heeft de stalhouder niks te zeggen al hang je er 10 in
Ariana2007 schreef:Het water is jammer genoeg nog niet weer terug opgezet! De stallen worden wel beter! Maar het blijft een moeilijk iets! Wij zitten er allemaal over na te denken om weg te gaan! Alleen ja, het is niet zo makkelijk om in de buurt een nieuw plekje te vinden! Dus ik hou jullie op de hoogte!!