paardrijden vind ik echt onwijs leuk om te doen, maar ik ben de manege een beetje zat... iedere zaterdag denk ik weer, nee he morgen les... heb er nooit meer zin in.
de helft van de manege paarden luistert niet, reageert niet op je hulpen enz.
Ja aan de ene kant, ik moet dus blijven lessen zodat ze beter zullen luisteren maar ik heb daar echt geen zin in.
De lessen vind ik ook saai, ja je leert wel veel, je doet wel veel, maar echt veel lol heb ik niet.
het kost ook zoveel inspanning, na de les heb ik soms wel zoiets van, wat heb ik lekker gereden, maar ondertusse voel ik me zo uitgeput, ik heb al helemaal geen conditie, en tis echt te vermoeiend.. soms onder de les moet ik gewoon ff stappen omdat ik uitgeput ben
meteen voel ik me dan de hele zondag belabberd, terwijl ik sochtends rij... de hele dag voel k me moe en suffig...
laatst had ik een lesje over geslagen, en heb lekker op me verzorgpony in de wei gereden, lekker rustig doen wat ik zelf wil...
ik vond het echt heerlijk.... voelde me de hele zondag gewoon normaal...
ik twijfel zo of ik nu wil stoppe met de lessen.... aangezien ik het niet meer leuk vind moet ik eigelijk wel stoppe want iedere week afzegge is ook niks, maar als ik stop weet ik zeker dat ik over een paar maanden weer wil beginnen... dan moe tik weer vet lang op de wachtlijst...
het liefst wil ik prive les want ik kan echt niet zo goed rijden, en wil het graag beter leren, maarja dat kan ook weer niet eigelijk, hoogstens met me verzorgpony maar daar is geen goede bak

*zucht* ik weet het echt ff niet meer... ik zit al zolang erover na te denken maar kom er gewoon niet uit