Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maflinger_S schreef:Ik heb goede ervaringen met het kopen van een (boomloos) zadel via een buitenlandse site. Zeker aan te raden als je in Nederland niet kan vinden wat je zoekt.
Voor een boomloos zadel gaat dit prima (en gezien de site die je noemde en de zadelprijs, gaat het om een boomlooszadel). De site die je noemt ziet er betrouwbaar en professioneel uit. Hou wel de totale kosten in de gaten: aankoopprijs, verzendkosten, evt. invoerbelasting (weet niet precies hoe dat zit binnen de EU, vanuit USA is dat 23%). Link gegeven door Angela geeft daarover wel informatie.
Garantie als er iets mis is kan lastig zijn, zeker als je de taal van de leverancier niet voldoende beheerst om je probleem duidelijk te maken.
Ik raad het je niet af maar ga wel met kleinvosje mee: voor dat bedrag zou ik niet al te veel moeite willen doen en het zadel in Nederland in een winkel proberen te kopen zodat je kunt zien en voelen wat je koopt.
Britt schreef:[offtopic]Daarnaast zou ik persoonlijk nooit voor dit zadel gaan... De beugelophanging is dermate dun/smal dat het echt voor problemen kan gaan zorgen op de rug en voor de duurzaamheid van het zadel.[/offtopic]
En nog even de website op euro's ingesteld en dan komt het zadel uit op €216,60