Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chanel1985 schreef:Ik betaal voor hetzelfde plus nog een springpiste, binnenpiste, douche, alles ook all in (moet dus niets zelf doen) 175 euro (is wel in belgië)
my_precious schreef:bij mijn schoonmoeder in zeeland betaal je tussen de 130 en 150 voor een stalling incl 5 a 6 keer voeren biks, hooi mangels. daarbij heb je ontzettend veel weiland en hele jaar door weidegang, stapmolen binnenbaan eb en vloed met spiegelwand een buitenbaan pas aangebracht van agterberg en daarbij een super grote longeerbak ook van agterberg, parkeer gelegenheid is ook groot en ruim, zit een camping bij en kantine, dat vind ik pas erg goedkoop. helaas is dat te ver rijden voor mij anders had ik mijn paard daar gehad.
en voor 20 euro extra in de maand heb je een eigen weiland waar dus alleen jouw paard in komt te staan.
3 bij 3 stallen geloof ik maar dat is ook verschillend.
kell199 schreef:my_precious schreef:bij mijn schoonmoeder in zeeland betaal je tussen de 130 en 150 voor een stalling incl 5 a 6 keer voeren biks, hooi mangels. daarbij heb je ontzettend veel weiland en hele jaar door weidegang, stapmolen binnenbaan eb en vloed met spiegelwand een buitenbaan pas aangebracht van agterberg en daarbij een super grote longeerbak ook van agterberg, parkeer gelegenheid is ook groot en ruim, zit een camping bij en kantine, dat vind ik pas erg goedkoop. helaas is dat te ver rijden voor mij anders had ik mijn paard daar gehad.
en voor 20 euro extra in de maand heb je een eigen weiland waar dus alleen jouw paard in komt te staan.
3 bij 3 stallen geloof ik maar dat is ook verschillend.
dit klinkt heel goed, alleen zou ik niet snel kiezen voor 20,00 extra erbij, omdat je paard dan alleen in een stukje wij staat, en mijnpaard is nou eenmaal een gezelsschap en kuddedier. Maar als je een paard hebt dat niet goed met andere overweg kan, is dit een ideale oplossing!
Dat verschilt natuulijk voor iedereen!
Wel veel voorzieningen! erg goed geregeld!
dankjewel, ze hebben een website hahaha stal de pagter zoek maar eens op google voor mensen in de omgeving.
je kan er trouwens ook paarden huren voor naar het strand en duinen, of je paard stallen en een chalet huren mocht je met je eigen paard een weekend strand en duinen willen doen. voor 10 euro per dag heb je dan een stal incl 5 a 6 keer voer voor de paarden.
wie weet in de toekomst dat ik nog verhuis naar zeeland.
ik weet wel dat bovenin en onderin je het goedkoopst uit bent kwa stalling e.d. en in het midden volgens mij het meeste betaald.
complimenten aan je schoonmoeder!
Mri schreef:voor mensen met sportpaarden die extreem bang zijn voor blessures zijn de prive weides ideaal
Kan het paard toch naar buiten zonder dat een ander paard een blessure kan aanrichten.
Mijn keus zou het ook niet zijn, daar niet van. maar ik kan het nut er wel van inzien
Ilco schreef:Hoe zijn je uitrij mogelijkheden??
Ik ken wel wat stallen waar je je helemaal scheel betaald...maar omdat ze aan (in de buurt van) het bos of strand liggen zeer populair zijn. En dan heb je geen of een slechte binnenbak en een klein buitenbakje