Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Je geeft zelf aan dat al je vriendinnen op de andere stal staan, hoe is dat op de nieuwe stal?
(en het is ook nog eens goedkoper
)
Zelf ken ik één iemand daarvan alleen niet goed. Mijn paard komt dan ook bij haar paarden staan. Dus eigenlijk is het een soort prive plekje zo zou je het moeten zien. Er zijn daar 4 aparte weilanden die verhuurd worden aan mensen dus er zijn daar nu 4 eigenaren (één eigenaar huurt het met een vriendin dus eigenlijk 5) van allemaal stukjes wei. Wat samen één geheel vormt als je snapt wat ik bedoel. Verder ken ik de mensen niet. Maar bij het meisje waar ik kom te staan, die gaf me wel een heel goed gevoel. Ze zei dus ook als jij je paard opstal wil, mag je hem opstal zetten. Ik denk dat ik daar erg zou moeten wennen. Maar opzich ook weer zijn voordelen.
Lekker nieuwe vriendinnen maken!

. Ik zou dus voor stal 2 gaan, en dan gewoon nog regelmatig langsgaan als ik daar behoefte aan zou hebben iLOVEVIDO schreef:Klopt bij stal 2 heb ik vooral dat ik lekker naar buiten kan. En eerlijk gezegt is dat wel een droom van mij en Vido en ook een beetje een kleine eis, omdat we volgende zomer Endurance gaan starten
Als je inderdaad Endurance wilt gaan starten dan is stal 2 een stuk praktischer
Ik ga vrijdag nog 1x bij stal 2 kijken. Opzich heb ik nual redelijk goed contact met die vrouw. We praten ook op msn enzo
En ze is onwijs aardig.