Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ELpatcho schreef:Waarom ga je zelf niet een paardje leasen als je maar voor 3 dagen tijd voor een paard hebt? Een paard heb je elke dag.
quartel schreef:100 euro is hzeker wel reeel![]()
Zeker omdat en bijrijder alleen maar hoeft te komen voor de lusten en niet voor de lasten zoals vervelende klusjes![]()
Veel bijrijders hier op bokt denken dat ze je helpen maar vergeten vaak dat zij diegene zijn die rijden willen!!
En voor niets gaat de zon op hoor
xxMaxx schreef:quartel schreef:100 euro is hzeker wel reeel![]()
Zeker omdat en bijrijder alleen maar hoeft te komen voor de lusten en niet voor de lasten zoals vervelende klusjes![]()
Veel bijrijders hier op bokt denken dat ze je helpen maar vergeten vaak dat zij diegene zijn die rijden willen!!
Ik vind het raar dat je een paard wilt en nu al weet niet eens 5 dagen in de week te kunnen gaan. Nou een verzorger heb ik echt niet nodig. Ik werk, zit op school in eindexamenjaar en toch ga ik elke dag. Hoe doe ik dat toch
Edit: én hij staat niet om de hoek!
xxMaxx schreef:quartel schreef:100 euro is hzeker wel reeel![]()
Ik vind het raar dat je een paard wilt en nu al weet niet eens 5 dagen in de week te kunnen gaan. Nou een verzorger heb ik echt niet nodig. Ik werk, zit op school in eindexamenjaar en toch ga ik elke dag. Hoe doe ik dat toch
Citaat:Ze zoekt iemand voor 3 of 4 dagen, niet 5. .
Citaat:Ze zoekt iemand voor 3 of 4 dagen, niet 5. En een verzorgster kan een hele mooie aanvulling zijn. Als je zelf wat minder tijd hebt voor je paard en je kunt iemand anders blij maken, dus het paard als het ware delen, is dat toch alleen maar mooi. Dan kunnen twee mensen ervan genieten. Hoeveel mensen hebben niet een paard op een stalling staan die ook maar 3/4 dagen tijd hebben voor hun paard en geen verzorger hebben...? Dat moet iedereen toch zelf weten? TS, ik vind 100 euro heel netjes, als je bedenkt dat diegene 3/4 dagen een eigen paard heeftZoals quartel aangeeft, wel de lusten, niet de lasten. Prima toch?
Succes met de zoektocht naar je eigen paard (en succes met de zoektocht naar een passende verzorger
.
Millanka schreef:Citaat:Ze zoekt iemand voor 3 of 4 dagen, niet 5. .
als je 3 dagen niet kan, kom je zelf nog maar 4 dagen in de week.
Ariebren schreef:xxMaxx schreef:
En ik heb een pensionklantje die eind examen Gymnasium deed en daarna ook nog deelnam aan de NK, pony aangespannen.
En beide keren met hele goede cijfers thuiskwam.
leonie1988 schreef:xxMaxx schreef:
Ze zoekt iemand voor 3 of 4 dagen, niet 5. En een verzorgster kan een hele mooie aanvulling zijn. Als je zelf wat minder tijd hebt voor je paard en je kunt iemand anders blij maken, dus het paard als het ware delen, is dat toch alleen maar mooi. Dan kunnen twee mensen ervan genieten. Hoeveel mensen hebben niet een paard op een stalling staan die ook maar 3/4 dagen tijd hebben voor hun paard en geen verzorger hebben...? Dat moet iedereen toch zelf weten? TS, ik vind 100 euro heel netjes, als je bedenkt dat diegene 3/4 dagen een eigen paard heeftZoals quartel aangeeft, wel de lusten, niet de lasten. Prima toch?
Succes met de zoektocht naar je eigen paard (en succes met de zoektocht naar een passende verzorger
.
xxMaxx schreef:@leonie, ik vind zelf als je een eigen paard hebt en maar 3 à 4 keer per week gaat, best weinig... Misschien wachten tot je klaar bent met je studie?