Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polly schreef:Ik heb het ook gedaan, rekende in de zomer voor shetlandertjes €50,- per maand incl. hooi. Wilde wel graag dat de eigenaren dan ook 2 middagen kwamen voeren (dagen bespreekbaar) ik deed alle ochtenden.
Ondanks duidelijke afspraken toch wat oliebol gehad en ben er nu wel een beetje klaar mee. Ik heb er nu nog 1 van een ander staan. Volgend jaar wil ik wel wat opfokwerk gaan doen maar het liefst met zo min mogelijk eigenaren erbij.
Iris82 schreef:En daarnaast heel belangrijk: in welke omgeving zit je.
Dat kan zo ook maar 100 euro schelen.
friesiszwart schreef:heeft zo zijn voordelen, samen de verzorging (voerbeurten en onderhoud misschien verdelen) en een maatje voor je paard.
it_is_me schreef:Daar zal vast wel vraag naar zijn, maar let wel op dat je goede afspraken maakt met betrekking tot wat beide partijen ervan verwachten. Het zou vervelend zijn als jij straks voor alles opdraait, terwijl jij verwacht dat zij ook het een en ander zouden doen.
Manon260 schreef:it_is_me schreef:Daar zal vast wel vraag naar zijn, maar let wel op dat je goede afspraken maakt met betrekking tot wat beide partijen ervan verwachten. Het zou vervelend zijn als jij straks voor alles opdraait, terwijl jij verwacht dat zij ook het een en ander zouden doen.
Kijk, dààr heb ik nou een beetje bang voor