Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sisco4life schreef:Je mag ook vrij bouwen als iets weg te rijden is. Dus een soort van caravan mag op je erf als stal dienen. Je zou dan een container kunnen neerzetten, gezien je deze (na het op wielen zetten) makkelijk weg kan rijden.
Mist schreef:Ik heb een huis met 2.5hectare landbouwgrond daaraan (let op: = voorwaarde) je kunt dan via art 19 procedure een "dierenverblijf" bouwen van hoogstens 70m2 (als particulier) kost veel geld, maar buiten je bouwblok is het de enige mogelijkheid.
Ik heb een huis met 2.5hectare landbouwgrond daaraan (let op: = voorwaarde) je kunt dan via art 19 procedure een "dierenverblijf" bouwen van hoogstens 70m2 (als particulier) kost veel geld, maar buiten je bouwblok is het de enige mogelijkheid.
Sisco4life schreef:Je mag ook vrij bouwen als iets weg te rijden is. Dus een soort van caravan mag op je erf als stal dienen. Je zou dan een container kunnen neerzetten, gezien je deze (na het op wielen zetten) makkelijk weg kan rijden.
Citaat:Artikel 19 procedure bestaat niet meer. Dit is nu projectbesluit geworden. Niet alle gemeentes staan dit toe helaas.
Verder denk ik dat TS gewoon eens in gesprek moet gaan met iemand van de gemeente. Die kunnen zo uitleggen hoe de bestemming in elkaar zit en wat er wel en niet mogelijk is.
dewindhoek schreef:Mist schreef:Ik heb een huis met 2.5hectare landbouwgrond daaraan (let op: = voorwaarde) je kunt dan via art 19 procedure een "dierenverblijf" bouwen van hoogstens 70m2 (als particulier) kost veel geld, maar buiten je bouwblok is het de enige mogelijkheid.
Ik heb een huis met 2.5hectare landbouwgrond daaraan (let op: = voorwaarde) je kunt dan via art 19 procedure een "dierenverblijf" bouwen van hoogstens 70m2 (als particulier) kost veel geld, maar buiten je bouwblok is het de enige mogelijkheid.
Artikel 19 procedure bestaat niet meer. Dit is nu projectbesluit geworden. Niet alle gemeentes staan dit toe helaas.
Verder denk ik dat TS gewoon eens in gesprek moet gaan met iemand van de gemeente. Die kunnen zo uitleggen hoe de bestemming in elkaar zit en wat er wel en niet mogelijk is.
dewindhoek schreef:Mist schreef:
Artikel 19 procedure bestaat niet meer. Dit is nu projectbesluit geworden. Niet alle gemeentes staan dit toe helaas.
Verder denk ik dat TS gewoon eens in gesprek moet gaan met iemand van de gemeente. Die kunnen zo uitleggen hoe de bestemming in elkaar zit en wat er wel en niet mogelijk is.[/
Dit hebben we uiteraad ook al gedaan.