Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
anonymous1 schreef:Als de zadelkast zo'n probleem is dan kan dat zeker geregeld worden. In de winter ook binnen en buiten zetten. In de wei als het weer het toelaat en anders in de paddock. Het is omgeving Zatbommel, met een half uurtje in de Drunense duinen en met een half uur in Utrecht. Ik zat te denken aan zo'n 200 euro per maand.
anonymous1 schreef:Hallo,
wat zouden jullie willen betalen voor een stal in het midden van het land met de volgende faciliteiten?
- Ruime stallen van 3,5 bij 4,5 met veel daglicht.
- stro bedekking en er wordt elke dag gemest.
- 3 keer per dag brok en 3 keer per dag hooi.
- ruim voldoende weidegang en buiten en binnen zetten.
- goede 20*60 buitenbaan met verlichting.
Geen kantine, geen zadelkasten.
quartel schreef:anonymous1 schreef:Als de zadelkast zo'n probleem is dan kan dat zeker geregeld worden. In de winter ook binnen en buiten zetten. In de wei als het weer het toelaat en anders in de paddock. Het is omgeving Zatbommel, met een half uurtje in de Drunense duinen en met een half uur in Utrecht. Ik zat te denken aan zo'n 200 euro per maand.
ga je daar een stalling beginnen dan?
Citaat:Ik denk dat 200 euro een nette prijs is in het midden van het land, je kunt dit deel van het land niet vergelijken met bv noord Friesland![]()
We zijn bezig met een ander huis waar mijn paard dus bij huis komt te staan. Er zijn momenteel 4 boxen aanwezig en ruim een hectare land. Weiland ziet er super uit en is goed droog. Dus in de zomer zouden ze 24 uur per dag naar buiten kunnen (mag ook s'nachts binnen), en in de winter zo lang het weer het toelaat. Paddock is droog maar niet groot genoeg om te longeren. Bak is altijd te rijden (behalve bij 30cm sneeuw), heb dit uit betrouwbare bron, heb namelijk al meer dan 4 jaar contact met de buren van dit huis. Het zijn zeer ruime stallen en voor elke stal is er ruimvoldoende ruimte voor het plaatsen van een kast en hangen er rekjes voor dekens en zadelsteunen etc. Pavo basisbrok en sportbrok wil ik gaan voeren. De paarden gaan dus met z'n 4e de wei op. Er staat momenteel nog meer dan voldoende en de weides zijn verdeeld in 3 stukken dus kan mooi afwisselen.