Ik heb royal stro pallets en ben er hartstikke tevreden over. Chopped ken ik niet. Strovan ken ik wel, en weet dat de meesten hier behoorlijk enthousiast over zijn. Maar heb het zelf nooit geprobeert. Royal stro is hier de goedkoopste, omdat het via de boerderij gaat en we afspraken hebben gemaakt, vandaar dat ik voor royal heb gekozen.
Dexxie
Geplaatst: 17-09-11 14:18
Hoi,
Ik heb het ook gebruikt, het is best prijzig en het werkt alleen als je paard schoon vanzichzelf is. Poept hij netjes in een hoekje? dan is het ideaal. wel moet je elke dag de mest eruit halen en 2 keer in de week de natten plekken. voor een box start je met 4 zakken korrels, box elke dag bijhouden en 1 x per week een nieuwe zak erin kieperen.
succes
Zammie
Geplaatst: 17-09-11 17:59
Ik heb mijn paarden op Royal staan en wil niet anders meer..Was wel een enorme overgang van stro naar dit, maar heb nu de juiste hoeveelheden in de stal en hoe ik het het beste kan onderhouden en ik ben dus heel tevreden..En een mestbult heb ik nu haast niet. Spul verteerd zo snel...
Ik had mijn paard op strokorrels vond het niet erg fijn , snel nat mischien kwam dat ook omdat de stal een uitloop had dus de paarden soms nat naar binnen kwamen