Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zo hoef ik nu niet meer elke dag, want ik weet dat ze buiten komt en voer krijgt.

) maar dat ging heel goed zo. En weekend ging steeds per persoon. Zeg maar: week 1 piet week 2 kees week 3 truus enzzz.. Dus of je deed paar weken achter elkaar maar 1 dag stallen en voeren enz. En in een andere week je doordeweekse dag en het weekend, dus 3 dagen, was makkelijk te doen!!
Erg he
Ik sta op een redelijke doe het zelf stal, ik mest de paarden (naast die van mij ook die van de staleigenaar), buiten & binnen verschilt wie het doet, maar vaak doe ik dat zelf in de winter, voeren doe ik ook (voer 1x per dag, een mega berg lading hooi dat ze de volgende dag dan nét of net niet op hebben - boer voert nog pluk kuil tussendoor), en beweging ook. Ja, het kost een hoop tijd, amar vind het wel fijn dat ik dingen in eigen handen heb. Zo bepaal ik zelf hoeveel ze krijgen, kan ik met uitmesten precies zien of er nog rare dingen zijn (dunnere mest? meer omgewoelde stal door onrust? etc). Soms wel eens lastig als je wat minder tijd heb, maar ik vind alles er om heen vaak leuker dan het rijden
) ben ik heel jaloers op de mensen die all-in staan. Lijkt mij heerlijk om alleen maar met je pony bezig te zijn en nergens anders aan te denken. Nadeel van aan huis is dat je alles zelf moet regelen en dat het werk nooit klaar is. Als ik een dag niet kom, hebben ze geen eten. Dus ik sta makkelijk met koorts uit te mesten ed. dan zou ik die luxe wel eens willen hebben... droomt verder...