Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
CCCCorine"]
[quote="ilsejee schreef:en vragen of ze hem misschien zelf willen rijden, dan hoef je hem misschien niet eens voor te rijden..
ilsejee schreef:en vragen of ze hem misschien zelf willen rijden, dan hoef je hem misschien niet eens voor te rijden..
), dat ik het vreemd vond dat de eigenaar hem voorreed, alsof hij eerst losgereden moest worden voordat de toekomstige eig.(ik dus)erop kon, ten der tijd bij mij de indruk dat het paard misschien onwillig was of erg pittig.
) begrijp ik waarom dit eigenlijk ongebruiklijk is en dat het eigenlijk andersom hoort,
) dan wordt het paard netjes opgepoetst (even oliedoekje eroverheen, witte bandages om, het oog wil ook wat he!
). Dan vragen we of de koper het paard los wil zien, zo ja, dan gaat het paard eerst los de bak in om te showen. Daarna rijdt de staleigenaar voor en dan stapt de koper erop. CCCCorine"]
[quote="ilsejee schreef:en vragen of ze hem misschien zelf willen rijden, dan hoef je hem misschien niet eens voor te rijden..
, dus ehh maak je niet zenuwachtig komt wel goed