Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vóórdat je opzoek gaat naar een paard regel je toch een stal en bespreek je dat thuis lijkt me. je ziet neem ik aan bij een advertentie ook wel staan waar iemand woont, dan denk je toch eerst na of je dat te ver vind of niet en daarna bel je diegene op om een afspraak te maken of ben ik nou zo stom
heb het geld helaas niet voor een 3e en mijn schoonmoeder moet eerst nog maar eens van haar haflinger af zien te kopen voor er eennieuwe kan komen Martenique schreef:wees opzich blij dat ze niet komen, hier bellen veel, komt de helft, willen allemaal rijden wet ik veel wat ze allemaal willen, en steeds het zelfde, zogenaamde mankementen opnoemen om de prijs te drukken, dat snap ik niet, je weet hoe duur het betreffende paard is, dan ga je niet als je er bent een paar duizend van de redelijke prijs afbieden..
Ik heb zelfs een keer gehad dat mensen zich niet eens voorstelden, Nicole helemaal de grond in begonnen te boren en eigenlijk na 2 minuten al weer weg waren. Ik ben blij dat deze mensen haar niet hebben gekocht. Djiez zeg, hoe brutaal kun je zijn
En dan nog raar kijken ook dat Kiri er niks van snapte...