Ik hoop dat er weer iemand me kan helpen....Ik mag dus in principe een eigen paard (hoewel het nog even uitgesteld moet worden door omstandigheden
) en ik zag ergens op internet een errug lief haflingertje staan van 1,46 (en nog hier in de buurt ook
). Zelf ben ik ergens tussen de 1,70 en de 1,74 en weeg ongeveer 59 kilo.....Denken jullie dat zoiets goed zou kunnen?? Ik weet wel dat lengte niet zo belangrijk is (als je niet te zwaar bent kan je ook prima op een (grote) shet rijden) maar ik vind het zelf wel wat prettiger als het ongeveer 'past'. En dan de tweede vraag...dit haflingertje *leek* perfect (kan je natuurlijk nooit echt weten voordat je hem/haar IRL hebt gezien, maar als de advertentie klopt voldoet ze aan al mijn eisen, alleen ietsjes kleiner dan mijn richtlijn
) en ze staat dus nog dichtbij ook.... MAAR....door verschillende redenen weet ik nu al dat ik niet binnen heel korte tijd echt aan een eigen paard kan beginnen... Vinden jullie dat ik toch moet gaan kijken?? Het is aan de ene kant natuurlijk handig om alvast ervaring op te doen en het is toch maar 10 minuutjes rijden, maar wat nou als ik haar echt heel leuk vindt en vervolgens kan het toch niet? Dat zou echt een grote teleurstellign zijn...