Ik mag van mijn ouders een Shetlander kopen,
onder de voorwaarde dat ik alles zelf betaal. Kunnen jullie mij vertellen wat jullie per maand gemiddeld kwijt zijn, ook aan verzekering enzo?Alvast bedankt!
Groetjes, Marloes.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
onder de voorwaarde dat ik alles zelf betaal. Kunnen jullie mij vertellen wat jullie per maand gemiddeld kwijt zijn, ook aan verzekering enzo?
Suc6!! een Shet Is Echt LolliG Ik Meen Ut
komt bij de moeder van mijn oom te staan in een weiland met schuilstalletje. Dat wordt óf gratis, óf héél goedkoop. Borstels heb ik al. Moet alleen nog een halster, en wat dingen zoals wondspray. Zadel, hoofdstel en/of karretje koop ik later wel een keer. Maar bedankt voor jullie reacties! Heb er veel aan!
.... alleen stalling, maar de verzorging kost niet veel iig. Om de 8 weken komt de hoefsmid ff langs en dan worden zijn hoefjes even bijgevijld. Halster, zadel, hoofstel en al dat soort spullen kosten natuurlijk wel wat, maar dat is eigenlijk maar eenmalig... ik neem aan dat je niet elke maand een nieuw zadel wilt