Ik ben nu al bijna 1 jaar aan het zoeken voor een verzorgpony, Maar ik krijg het telkens niet voor elkaar of er is al iemand die er voor zorgt. Een weekje geleden ben ik gelukkig een soort Manege tegen gekomen. Alleen ben ik erachter gekomen dat je daar alleen maar mag komen als je een verzorgpony hebt of een paard/pony daar hebt staan. Ik weet nu dus niet wat ik moet doen... Hebben jullie misschien ideeën of tips voor me?
Heb je al op marktplaats gezocht en een oproepje op bokt geplaatst? Ik denk dat deze twee de belangrijkste plaatsen zijn waar veel 'paardenmensen' komen. Daarnaast is het belangrijk dat je vooral gemotiveerd en zelfstandig overkomt. Mensen hebben graag iemand die niet constand hun hulp nodig heeft, maar ook iemand met verantwoordelijkheids gevoel die altijd komt opdagen op de afgesproken tijden en die willen niet iemand die met slecht weer niet komt... Vraag eens rond op maneges naar paardenmensen die misschien hulp kunnen gebruiken.
Wil je eigenlijk wel bij die manege rijden? Bel ze dan gewoon eens op wat de mogelijkheden zijn Verder geeft Aartje prima tips
MissIvana
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-11 17:48
Blijheid schreef:
Wil je eigenlijk wel bij die manege rijden? Bel ze dan gewoon eens op wat de mogelijkheden zijn Verder geeft Aartje prima tips
Bij de Manege waar ik nu op zit zal ik wel willen blijven, maar het leek me ook leuk om een verzorgpony te hebben waar je een band mee krijgt. Wand op die manege waar ik nu op zit, daar moet je namelijk telkens op een andere rijden...
Ik bedoel die andere manege, die je was tegengekomen maar waar je alleen met een eigen/verzorgpony mag rijden. Als daar alleen mensen met eigen paarden rijden weten zij misschien wel iemand die een verzorgster zoeken, of zoeken ze zelf iemand