Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Vala schreef:Ik had ook een voerbal voor mijn merrie toen ze boxrust moest. Maar ik ben ook eigenwijs en deed haar iedere dag even op een klein stukje met een rustig paard, want als het even kan hou ik me niet geheel aan boxrust, is geen doen met een jong paard. Ze ging dan voor de groep uit even naar buiten en daarna naar binnen met de voerbal en dan bleef ze rustig.
SaskiaKa schreef:Vala schreef:Ik had ook een voerbal voor mijn merrie toen ze boxrust moest. Maar ik ben ook eigenwijs en deed haar iedere dag even op een klein stukje met een rustig paard, want als het even kan hou ik me niet geheel aan boxrust, is geen doen met een jong paard. Ze ging dan voor de groep uit even naar buiten en daarna naar binnen met de voerbal en dan bleef ze rustig.
Tja, ik zou niets liever willen dan hem buiten zetten, maar hij staat in het gips.... Hij mag van de veearts pertinent niet lopen.
Kan iemand mij zeggen waar ik wilgentakken vandaan kan halen? Ik ga sowieso een voerbal regelen.
Vala schreef:Als hij in het gips had is het natuurlijk geen optie, dat snap ik! Mijn had een niet al te ernstige peesblessure dus vandaar dat ik de gok wel nam maar met gips kan dat niet. Wat heeft hij dat hij in het gips moet? Ik heb die bal nog wel voor je, ik weet niet waar je woont?