Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HCRanch schreef:lijkt me een heerlijke luxe. Maar je kan zoals bovenstaand overwegen 1 of 2 pension klanten te nemen waarmee je goeie afspraken maakt zodat je eens weg kan.
ateo schreef:Wij hebben de mogelijkheid om een huis te kopen met een leuke lap grond waarop een grote hal staat, met daarin een binnenbak. We zijn eigenlijk geen mensen die pensionners aan huis willen. Is het dan niet decadent om een eigen binnenbak te hebben? Voor 3 paarden?
Wat is jullie mening?
ateo schreef:Wij zien het niet als investering ivm sportpaarden. Het is puur voor de hobby.
We kunnen het ons veroorloven omdat we nu een huis in het hogere segment hebben (wat natuurlijk eerst verkocht moet worden, dus dat wordt wel spannend).
Evt. kunnen er een paar pensionners komen, maar dat wil ik eigenlijk heeel beperkt houden en daar moet ik om te beginnen ook geen rekening mee houden. In eerste instantie moeten we ervan uitgaan dat het puur prive is. Pensionners hebben nadelen en voordelen, zoals ook pensionhouders na- en voordelen hebben.
Het is een mooi huis, in het middensegment, minder inhoud dan we nu hebben, buitenrijbak, binnenhal, stapmolen ook binnen, longeerbak buiten, 2 ha. grond.
Mijn man zegt al, er zijn genoeg mensen die een zwembad aanleggen voor die paar keer zwemmen per jaar als het weer het toelaat. Dit ga je elke dag gebruiken.
Maar ikzelf vind het eigenlijk wel decadent.