Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mickey2 schreef:doe er gwn zonebrand op doen wij ook en vraag om iemand dat elke dag wil doen en om het weer goed te laten genezen smeeren baby oly op of aftersundat gaat echt waargwn goed!!
Kingie schreef:Je hebt ook van die 'gaasjes' die je aan het halster vast kan maken, die hangt dan voor de neus zodat hij niet verbrand. Een paard bij mij op stal heeft dat.
Ik zoek het even op.
hinke98 schreef:Kingie schreef:Je hebt ook van die 'gaasjes' die je aan het halster vast kan maken, die hangt dan voor de neus zodat hij niet verbrand. Een paard bij mij op stal heeft dat.
Ik zoek het even op.
ja ik zou er vanavond zelf nog een zwart lapje stof op kunnen naaien(we gaan morgenvroeg weg dus ik kan nix meer kopen)
marjolein_el schreef:http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... le/115050/
Werkt perfect, die van mij loopt er ook mee, anders verbrand haar neus zo erg dat er amper meer een neus in is te zien. Dit was de eerste die ik kon vinden, je hebt ze nog stukken goedkoper.
hinke98 schreef:Mas schreef:Wie zou er voor je paard zorgen in de tijd dat je weg bent?
Niemand, er zijn wel boeren jongens die elke dag even controleren of alles in orde is maar met paarden omgaan laat staan wat creme opsmeren dat lukt ze echt niet bij mijn pony...