Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dont_Give_Up schreef:nee idd daar heb je ook wel gelijk in.
Dan ga ik toch maar weer alles regelen om hier te blijven
Bedankt!
En ik kom zoiezo s'ochtend en in de avond. Als ik aan het werk ben. Als ik vrij ben ben ik er in de middag ook. En dat meisje van de shetlander komt natuurlijk ook dus die zou me kunnen bellen als er iets mis zal zijn.
Dont_Give_Up schreef:gister kwam er toevallig iemand langs voor stukje land voor hun shetlander. Dan hoef ik zelf geen kleintje erbij te kopen en dat zal super zijn.
Ze staat hier goed.
Bedankt voor jullie reactie's.
Maar wat vinden jullie van het idee als ze ziek worden en ik ben er s'ochtend en s'avonds en ze krijgt het als ik net weg ben.. Of stel ik me nu een beetje aan?
Wil het beste voor me paardje natuurlijk.
idefix4 schreef:Dont_Give_Up schreef:gister kwam er toevallig iemand langs voor stukje land voor hun shetlander. Dan hoef ik zelf geen kleintje erbij te kopen en dat zal super zijn.
Ze staat hier goed.
Maar wat vinden jullie van het idee als ze ziek worden en ik ben er s'ochtend en s'avonds en ze krijgt het als ik net weg ben.. Of stel ik me nu een beetje aan?
Je zegt er vlakbij te wonen, dan ga je toch wat vaker kijken? Een paard wordt niet snel ziek hoor! Op een pensionstal met meerdere paarden zien ze ook echt niet alles en de meeste pensionklanten komen puur voor een babbeltje of hun eigen paard. Het enige opvallende wat ik nog wel eens zag en dan natuurlijk meldde was als er een paard vast lag of ontsnapt was.
idefix4 schreef:Dont_Give_Up schreef:gister kwam er toevallig iemand langs voor stukje land voor hun shetlander. Dan hoef ik zelf geen kleintje erbij te kopen en dat zal super zijn.
Ze staat hier goed.
Je zegt er vlakbij te wonen, dan ga je toch wat vaker kijken? Een paard wordt niet snel ziek hoor! Op een pensionstal met meerdere paarden zien ze ook echt niet alles en de meeste pensionklanten komen puur voor een babbeltje of hun eigen paard. Het enige opvallende wat ik nog wel eens zag en dan natuurlijk meldde was als er een paard vast lag of ontsnapt was.