Ik ben al een tijdje op zoek naar een bijrijdpaard in de omgeving Den Haag. Nou is het probleem dat er in Den haag weinig aanbod van paarden is en ik zelf nog maar 3 jaar rij-ervaring heb (hiervoor wel 4 jaar gevoltigeerd, maar toch).
Nou heb ik een bijrijdpaard (oke, e-pony) aangeboden gekregen maar er zitten wat nadelen aan, tenminste, dat is voor mij een nadeel, vandaar dat ik jullie mening wil weten.
Het gaat dus om een e-pony, een new forest, een heel lief dier, en de eigenaresse heeft over heel veel dingen dezelfde ideeën als ik.
Ik wil namelijk graag rijlessen kunnen rijden op een evt bijrijdpaard.
Nou is de lokatie erg mooi, ze staan dag en nacht buiten behalve in de winter, dan staan ze 's nachts op stal. Maar ik moet er wel een uur voor met het openbaar vervoer. Verder zijn de kosten 70 euro per maand voor 2 keer rijden. Dit vind ik wel oke, maar als ik lessen wil rijden kost dit me nog eens 12,50 per half uur.
Dus de voordelen:
- veel weiland
- eigenaresse en ik hebben over veel dingen dezelfde ideeën
- paard is hartstikke leuk
Nadelen:
- kosten zijn hoog
- de reistijd is erg lang
Wat moet ik doen?!?!
). Kom ik op 82,50 euro per maand. Wel wat minder les, maar van een half uur priveles per maand steek je meer op dan van 1 uur groepsles op manegepaarden per week. Doe mij die bijrijdpony maar!
.
Beetje uitbuiterij nietwaar?