Gisteravond was er een feest in het dorpje waar hij staat en mn vriend en ik gingen er ook heen.Het was een uur of kwart voor 1 dat we er aankwamen.
We parkeerden de auto bij Maffick en konden zo door het weiland naar de feesttent lopen.
Ik dacht ik ga heel even bij de paardjes kijken hoe die er bij staan, want er was best veel lawaai. ( zat één weiland tussen de zijne en de plek waar de tent stond )
Dus ik roep de paarden en ze komen bij het draad.
Ik zou Maffick even een aai over z'n hals geven maar dei vertrouwde me niet voor een meter, hij hapte naar met zn oren in zn nek!
Ik stelde hem gerust en praatte zachtjes dat ik het was maar hij moest niets van me hebben, hij beet echt gericht
Snap er niks van, ook Edwine moest er niets van weten en deed gauw een paar passen achteruit.
Het was natuurlijk stikdonker maar ik daht dat ze aan mn stem wel konden horen dat ik het was.
Waarom zouden ze dit zo doen, echt alleen omdat het zo donker was en me niet konden zien?Of omdat het niet normaal is dat we zo laat nog bij de paarden komen ?
Wie weet dit ?
(weet ik tenminste wel dat wanneer ze bv gejat zouden worden dat Maffick zich niet zomaar laat mee nemen snachts
)