Hegron haarserum.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

YvonneV

Hegron haarserum.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-11 08:29

Omdat het in dit topic [HTT] Wij kopen de Action leeg! Deel 3 elke keer weer naar voren komt hier maar een apart topic over het Hegron haarserum van de Action.

Bij de action hebben ze Hegron haarserum wat hetzelfde effect heeft als de CM detangler en shine. Het kost €2,99 per flesje
Afbeelding

Ik ben super tevreden over het spul. Ik was de staart, slinger hem uit en verdeel 3 a 4 pompjes in de staart. De staart blijft een hele tijd makkelijk doorkambaar, toont veel voller, blijft veel schoner en de haren breken niet zo gauw af.

Wat is jullie ervaring?

xXutopiaXx

Re: Hegron haarserum.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:13

Ik gebruik het voor mijn eigen haar en daar ben ik zeer over te spreken!! Het lijkt wel of mijn haar langer is geworden, maar ik denk dat dat komt omdat ze nu minder snel afbreken. Heb ook veel minder gespleten haarpuntjes.
Was mn haar 2 keer in de week en smeer het erin als het handdoekdroog is, en dan vooral in de puntjes. Meer gebruik ik het niet :n
Het ruikt ook zo lekker naar perzik!! :D Als mn huidige paardenspulletje op is, ga ik ook deze eens testen bij de paarden :D

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:18

Bij mijn paard werkt het super! Ik heb geen ervaring met CM en kan het dus ook niet vergelijken maar ik weet wel dat dit spul super is voor de staart van mijn paard..

Had hiervoor equishine en dat beviel ook wel maar dit is fijner en een mooier resultaat!

Melvern

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 10:27

Ik gebruik het ook bij mijn paard en soms in mijn eigen haar. Vind het heel fijn en werkt goed.

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 12:05

Ik gebruik het voor mijn eigen haar en voor de staart en manen van mijn paarden.
Heb dus in de badkamer een paar flesjes staan en bij de stallen staan er ook een paar, ik vind het wereld spul! Paar pompjes door staart en manen en pas na 1 a 1.5 week weer en de manen en staart van mijn knollies zijn dit jaar nog niet eens gewassen.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 16:13

Ideaal spul.
Mijn paardje schuurt haar staart, maar doordat ik het zacht hou met het serum, breken de haren niet meer af (geen toilletborstel meer)

Ook heeft ze de zachtste manen van stal <3 (maar er gaat dan wel een flesje per maand door heen.. ik ga dus binnenkort voor de grote fles cowboy magic detangler& shine.. die stinkt niet naar perziksnoepjes, en is in verhouding even duur)

Shetpower

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 16:46

Handige tip! Mijn (oude) merrie heeft ontzettend droog en futloos haar (wat klinkt dat stom, haha).

Ikzelf heb het ook (doe dan ook niet egt iets aan mijn coupe a la verschrikkelijk :+ ).

Ik zal het binnenkort ook eens gaan proberen (zowel op pony als op mijzelf :D)

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:10

ik gebruik het voor mij zelf en voor mijn paard.
ik vind het voor mezellf even goed werken als bijv die van john-frieda alleen die is iets van 13euro per flesje van 50ml terwijl er in die van de action 75ml zit en een tientje goedkoper is.
voor mijn paard heb ik geen ervaring met CM maar wel met allerlei soorten spuit antiklit.
ik vind de serum vele malen beter werken, als ik het insmeer is zijn staart min 2 weken glad en zacht en met mooi weer wel langer, met paardenantiklit moet je het toch wel min iedere week gebruiken en met slecht weer wel vaker (paard staat buiten).
daarbij vind ik het echt heerlijk ruiken.

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:13

Hier ook een tevreden gebruiker :D
Hoor regelmatig op stal de vraag van wat doe je toch met zijn staart dat hij zo mooi blijft..

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-11 18:14

Bevalt mij super voor de paarden! Zo makkelijk doorkambaar, als je dat in de manen en staart doet! :D

chieppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 08:20

maar plakt het niet onwijs. want is in een paardenstaart moeilijk te verdelen denk

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 09:40

Het Plakt juist niet. Het is niet zoals een conditioner. Het is een haarserum

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-11 13:19

Nee plakt totaal niet! :)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-11 13:30

het plakt juist niet, de haren worden er glad van en daardoor wordt de staart veel luchtiger

chieppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 09:59

Oke,
Ik heb ze wel zien staan.
maar dorst het niet aan, dacht straks een hele plekkerige bende.
niet dus, op naar de action straks

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 11:06

haha dit onhoud ik ff

als het echt zo goed is!!
werkt het ook voor de manen(met dreads??)

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-11 12:39

dreads bedoel je daar heksenvlechten mee?

Daar werkt het zeker voor/tegen. Mijn oudje heeft altijd heksenvlechten. Haarserum er in gesmeerd en in laten trekken. De volgende dag kon ik ze er vrij gemakkelijk uit halen. Sindsdien smeer ik zo in de 2 a 3 weken wat in zijn manen en hij heeft geen heksenvlechten meer gehad.

Wel je handen heel goed wassen voordat je in de auto stapt en na het rijden gebruiken want je handen worden er ook heel erg glad van.

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 15:48

hihi daar zijn de babydoekjes weer handig voor :P , als je ze wast moet je ook echt zeep gebruiken om het er af te krijgen, maar met babydoejes veeg je het zo weer van je handen.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:52

Hahah neer Johh ik hoef er niet vanaf te komen :+
Ik vind ze wel schattig :Y)

Maar ik bedoel ofdat het hetzelfde effect heeft als voor de staart.. Voller, schoner etc... :')

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 17:58

Ik heb het ook pas aangeschaft, en idd tevreden over! Mijn merrie vind het eng omdat het zo 'raar ruikt' maar dat went vanzelf :P Makkelijk doorkambaar en heerlijk glad! Vanmiddag weer alles onder handen genomen bij mijn merrie & shetje, kan dan wel blijven aaien :))

barbar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:00

in de manen werkt het ook prima, ik gebruik zelfs minder in de manen omdat die van zichzelf al zachter zijn, ze worden er luchtiger van en daardoor lijken ze een stuk voller.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:01

Okee nou.... Dan ga ik binnenkort maar ff naar de action :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:02

Ik heb het van de week voor het eerst gebruikt, en ik moet zeggen dat de staart van ponylief er keurig uitziet :j Twee pompjes in een uitgeplozen staart, en de staart blijft mooi schoon en uit de knoop :j

Het ruikt alleen wel heel sterk, das minder, m'n pony rook helemaal naar perzikjes ipv naar pony :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 18:08

Hier het serum nu eenmaal gebruikt.

Ben tevreden. Het zal inderdaad met de hoeveelheid/prijs niet extreem veel schelen met CM. Maar ik vind het kleine flesje wel heel handzaam.

nikita73

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-11 09:39

Begrijp ik het nu goed? Hoef je het serum niet meer uit te wassen. Gewoon laten zitten?
Vind het nogal lastig dat het er niet in het nederlands op staat. Vandaar mijn vraag.
Ik ga het wel kopen. Mijn paard heeft nl een dun staartje. Wie weet.