Ewald word ongelovelijk chagerijnig op stal. Hij vind er echt niks aan. Ik ben in die periodes zo veel en zo lang mogelijk op stal om hem het vervelen tegen te gaan en dat hij zoveel mogelijk eruit komt.
Helaas is er een nieuwe regel op stal dat de pony's niet meer los in de binnenbak en buitenbakken mogen ivm vernielen en aanvreten.
Iets in zijn box ophangen (op een stage had hij tijdelijk een jollybal in zijn box hangen, dat vond ie helemaal het einde!)is ook geen optie aangezien ze geen vaste box hebben.
Ze krijgen wel 3x per dag kuil en 2x per dag biks. Maar toch blijft hij chagrijnig. Heeft iemand tips??
Jammer genoeg wel heel moeilijk om het zo op te lossen. Als ik er ben is hij wel minimaal een uur uit zijn box, maarja dat is maar 1x per dag en ik heb ook niet de mogelijkheid om vaker te komen ivm school. Gelukkig heb ik wel leuke stalgenootjes die hem er ook wel eens uit willen halen. Afgelopen winter had ik een leuke regeling met Pellie en Littleroosie. Als wij er waren gingen de pony's met zn 3en in de buitenbak. Dan kwamen ze er wel 1 á 2x per dag eruit.
Maar het is het proberen waard om te kijken of een bokker een oplossing heeft