. het zit zo, ons paard heeft wel een kwpner stempel op de kont (bips) maar geen stamboom.
ook hebben we wel twee kanten van haar.(in verhalen dan he). zij kan van onze manege (waar ik rij) eigenaar zijn geweest en dat hij toen ze 4 was geworden had verkocht.
maar toen waar ze het laatst aan verkocht werd zeiden dat ze al 9 jaar bij hun was. maar die verhalen zitten aan haar been. want ze heeft een wondje aan haar been gehad en die manege eigenaar zei dat dat door een hindernis paal komt omdat ze niet wou springen
, en die mensen waarvan ze het laatst is geweest zeggen dat ze toen ze 4 maand was in het prikkeldraad heeft vast gezeten. en doordat ze bij zoveel handelaren was geweest is de stamboom kwijt geraakt.
.dus wie weet waar hij is help me.
groetjes jessica.
of beschrijving van het paard bij jouw verhaal te zetten. Weet je de naam zeker? soms kun je ook via het KWPN aan informatie komen of probeer iedere keer een vorige eigenaar terug te vinden, zodat je uiteindelijk bij de fokker terecht komt (is mij ook al enkele keren gelukt!) succes met de zoektocht!