op stal?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xAnnouk

op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-11 22:02

Wat vinden jullie.
Als ik mijn paardje kwpnXfranse draver op wei zet, zou hij dan echt ook een stal moeten hebben of schuilstal (die je eventueel ook dicht kan maken)?
Er mag waarschijnlijk niet gebouwd worden op het weiland dus weet niet of er dan uberhoubt een stal of schuilstal op mag staan?

Tigra_

Re: op stal?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-11 22:41

Schuilstal vindt ik altijd wel nodig. Het is wel zo prettig als ze kunnen schuilen voor het extreme weer. Of bv in de zomer voor de dazen. Hier gebruiken alle paarden de schuilstal. Met harde regen of als het heel warm is schuilen ze voor dazen. Ik vindt het voor mijn paard zeker een eis als ze 24/7 op het land staat.

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 10:07

Oke, ja dat wou ik zowiezo ook wel doen. Maar we weten niet of het mag van de gemeente.

x_Quinta_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 10:15

Je kan eventueel ook ergens een (zee)container in de wei zetten. In feite is dat niet bebouwd en kan verplaatst worden indien nodig.

Delphi2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 10:19

x_Quinta_x schreef:
Je kan eventueel ook ergens een (zee)container in de wei zetten. In feite is dat niet bebouwd en kan verplaatst worden indien nodig.

Elk bouwwerk wat langer dan 30 dagen staat en ook als zodanig gebruikt wordt is bouwvergunningplichtig, ook verplaatsbare containers. Niet leke gemeente handhaaft dit even streng, dus soms heb je mazzel.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 10:23

Delphi2 schreef:
x_Quinta_x schreef:

Elk bouwwerk wat langer dan 30 dagen staat en ook als zodanig gebruikt wordt is bouwvergunningplichtig, ook verplaatsbare containers. Niet leke gemeente handhaaft dit even streng, dus soms heb je mazzel.

en volgens menig bestemmings plan zijn bouwwerken geen gebouw zijnde hoger als 180cm niet toegestaan

xAnnouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 11:03

Oke bedankt :)