Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mika11 schreef:Zoveel geld hou ik daar niet meer voor over, als ik verder alles heb betaald.![]()
Ik heb eigenlijk dringend nieuwe rijbroeken nodig.
Alleen als ik echt iets nodig heb, ga ik het kopen.
Het nadeel is als ik in zo'n ruitersportzaak ben, ik mezelf slecht kan beheersen om niet veel te veel spullen gaan kopen
DeadxStar schreef:100 euro per maand vind ik wel veel.. (Als het alleen voor spullen is dan, zoals idd dekjes e.d.)
Ik ben dekjes verslaafd hoorMaar 100 p.m. vind ik best veel. Ik koop om de zoveel tijd een nieuw dekje, als ik een leuke zie. En kleding ook zo nu en dan..
Ik koop idd ook niet elke maand een nieuwe broek o.i.d.
395 is idd erg veel voor stalling.. helaas zit je daar hier ook al snel aan, een beetje 'in de buurt'.
dmii95 schreef:c_alsemgeest schreef:Ik zit ook wel aan de 100 per maand... en dan 395 stalling erbij
zo das een aardig bedrag voor stalling waar is het en wat zit erin?
want hier in Groningen zit dat meestal met all incl. rond de 150/200..
Hyposjuhhh schreef:Ik durf dat niet te tellenEven kijken wat ik de laatste tijd aan spullen gekocht heb
-Vandaag, nieuw Shirt (KL Santa Monica, 30 euro en sokken van Esperado met diamantjes, 9 euro)
-Vorige week, dazenspray van 25 euro, paspoortmap van n 10tje, touw van 5 euro,
-10 dagen geleden, nieuw Atanomica zadel, maar die hoef ik gelukkig niet zelf te betalen
-Pas een nieuwe winterdeken van 40 euro, een wedstrijdblouseje van 7,50,
En dit is 2 weken, ik stop maar, dat lijkt me beter
![]()
Ik heb dit weekend wel een nieuwe fleecedeken gewonnen, die had ik net nodig, scheelt weer wat
Ik denk trouwens dat je al snel aan de 100 euro zit hoor! Ik had dat ook niet verwacht, maar nu ik het natel...
nine1987 schreef:Deze maand toevallig veel..
(Uitgaande van 2 paarden)
Stalling volpension: 360.-
Tandarts: 95.-
Hoefsmid: 90.-
Dierenarts:60.-
Les (hele maand 2x p/w) 92.-
Totaal: €697.- Doet pijn dus, deze maand
Maar normaal +/- €450.-
Hyposjuhhh schreef:Ik durf dat niet te tellenEven kijken wat ik de laatste tijd aan spullen gekocht heb
-Vandaag, nieuw Shirt (KL Santa Monica, 30 euro en sokken van Esperado met diamantjes, 9 euro)
-Vorige week, dazenspray van 25 euro, paspoortmap van n 10tje, touw van 5 euro,
-10 dagen geleden, nieuw Atanomica zadel, maar die hoef ik gelukkig niet zelf te betalen
-Pas een nieuwe winterdeken van 40 euro, een wedstrijdblouseje van 7,50,
En dit is 2 weken, ik stop maar, dat lijkt me beter
![]()
Ik heb dit weekend wel een nieuwe fleecedeken gewonnen, die had ik net nodig, scheelt weer wat
dmii95 schreef:nine1987 schreef:Deze maand toevallig veel..
(Uitgaande van 2 paarden)
Stalling volpension: 360.-
Tandarts: 95.-
Hoefsmid: 90.-
Dierenarts:60.-
Les (hele maand 2x p/w) 92.-
Totaal: €697.- Doet pijn dus, deze maand
Maar normaal +/- €450.-
Das ook alsnog aan de hoge kant:O
maar zit je dan niet krap met de overige uitgave? aan supermarkt etc.
of zo'n goede baan nog