dream heeft lange manen zie profiel
en paddock vriendjes vinden het nou erg leuk om der manen eraf te bijten wat erg zonde is!
ik heb al anti bijt geprobeerd maar dat werk niet echt.
iemand tips middels websites?
of maar gewoon Sambal erin smeren?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Franka1986 schreef:Ik heb van die bitterespray wat bij enkele paarden wel redelijk werkt maar bij sommige totaal niet... ik had een pony met een dikke lange bos manen (dubbele rij) maar vorig jaar heeft een fjordemans de helft afgeknabbelt, maarja is al aardig mooi bij gegroeid en die fjord komt mn wei niet meer in
... Er is wel een paardenmiddeltje op de markt wat net zo heet is als sambal
heb het in mn kast staan weet alleen even niet hoe het heet. Blijven ze ook aardig van af maar persoonlijk vind het dan wel plakkerig worden en het is ook oranje van kleur
![]()
Azijn ga ik ook eens probere
Claudia78 schreef:Ik lees ook even mee. Mijn noordzweedse ruin heeft ook (nog) een mooi dubbele manenkam.
Hier mogen zijn weidemaatjes ook graag in om vlooien.
Ik heb net een fles antibijt van sectolin binnen gekregen v/d paarden drogist.
Ben benieuwd of dat helpt. Ik heb al meer geprobeerd hoor. Ik vlecht zijn manen ook geregeld in.
Logic schreef:Franka1986 schreef:Ik heb van die bitterespray wat bij enkele paarden wel redelijk werkt maar bij sommige totaal niet... ik had een pony met een dikke lange bos manen (dubbele rij) maar vorig jaar heeft een fjordemans de helft afgeknabbelt, maarja is al aardig mooi bij gegroeid en die fjord komt mn wei niet meer in
... Er is wel een paardenmiddeltje op de markt wat net zo heet is als sambal
heb het in mn kast staan weet alleen even niet hoe het heet. Blijven ze ook aardig van af maar persoonlijk vind het dan wel plakkerig worden en het is ook oranje van kleur
![]()
Azijn ga ik ook eens probere
Cribox gok ik?
mandylfmarca schreef:het spul wat ik nu gebruik worden de manen bruin van dus mij maakt het niet uit! wil je eens kijken hoe dat spul heet?