Heeft iemand van jullie ervaring met stal Brouwer in Harmelen? Mijn Hafje staat nu 24/7 op de wei maar helaas is er geen schuilstal en verder ook geen faciliteiten als een bak, poetsplaats ed. Omdat ik het leuk vind om grondwerk met haar te doen en haar lange manen nog wel eens een wasbeurtje kunnen gebruiken, ben ik dus op zoek naar een stal die veel weidegang met in ieder geval een bak/paddocks en een wasplaats combineert. Bij stal Brouwer is het zo dat zij 's ochtends je paard buiten zetten en dat je hem/haar zelf 's avonds weer binnen zet, als je dat tenminste wil! Je kan er dus ook voor kiezen je paard dag en nacht buiten te laten staan, maar als ze slecht weer opgeven kun je je paard dus 's avonds alsnog een nachtje op stal zetten. In de winter is weidegang beperkt maar kunnen ze wel heel de dag in een paddock staan. Lijkt me vrij ideaal, maar kan geen verhalen van Bokkers over deze stal vinden.
Roept u maar!
NinaCharlie
Geplaatst: 16-07-11 21:12
Ik sta zelf honderd meter verderop, maar mijn vriendin staat er wel. Volgens mij is ze best tevreden maar aangezien zij geen Bokt account heeft kan ik je niet verder helpen..