bo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SUNSHiiNE

bo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 21:05

---
Laatst bijgewerkt door SUNSHiiNE op 12-07-11 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

_Annemiek

Re: Ik weet niet of ik mijn eigen pony wel leuk vind?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:07

mag ik vragen waarom je dan een eigen pony hebt gekocht,terwijl je ''hart'bij een ander ligt?

dat is niet eerlijk tegenover jou en het paard.

SUNSHiiNE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 21:10

Annemiek89 schreef:
mag ik vragen waarom je dan een eigen pony hebt gekocht,terwijl je ''hart'bij een ander ligt?

dat is niet eerlijk tegenover jou en het paard.

Omdat ik die pony 1 jaar niet meer gezien had.
En ik eigenlijk niet meer zal gaan en dit mijn laatste jaar was.
En ik ook weg ben van mijn pony en ik hou echt van der maar ik weet niet of het een beetje ken baar is dat meer mensen dit hebben'

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:10

Naja, je kunt er verder niet zoveel mee toch? Je hebt nou eenmaal een andere pony en die ga je toch niet omruilen voor die andere. :) Gewoon niet teveel vergelijken, bedenk wat er allemaal leuk is aan je eigen pony en daar lekker mee aan de slag gaan.

Ik herken het verder niet. Roep juist altijd bij elk ander paard/pony die ik ook leuk of mooi vind, 'jaaaa, maar de mijne is tóch de leukste hoor!' :')
Laatst bijgewerkt door Elanor op 12-07-11 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt

SUNSHiiNE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 21:11

Elanor schreef:
Naja, je kunt er verder niet zoveel mee toch? Je hebt nou eenmaal een andere pony. :) Gewoon niet teveel vergelijken, bedenk wat er allemaal leuk is aan je eigen pony en daar lekker mee aan de slag gaan.

Ik herken het verder niet, roep altijd bij elk ander paard/pony die ik ook leuk of mooi vind, 'jaaaa, maar de mijne is tóch de leukste hoor!' :')

Oke dankjewel!
Maar ik denk ook niet rot over der

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:12

Snap je wel, ik heb ook nog steeds een oude ruin van vroeger die ik helemaal geweldig vind, waar ik nog steeds dol op ben. rijd nu een ander paard maar ik ga die er niet mee vergelijken. Het paard dat ik nu rijd kan soms ook wat 'vals' zijn in de omgang, dusja in die vergelijking is die ruin van vroeger wel leuker. maar als ik het vergelijk is het paard dat ik nu rijd wel veel fijner met rijden. Zou ook de pluspunten van het paardje dat je nu hebt zeker niet vergeten, je hebt hem niet voor niks gekocht! :j

Ibbel

Re: bo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:15

Waarom heb je nou je post leeggemaakt? Je vraag was toch niet zo raar?

Celi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:15

Mijn vorige pony heb ik ruim 4,5 jaar gehad. Daar kon ik heel veel mee. Toen ik deze kreeg, had ik er ook nog niet echt een klik mee, hij was zo ontzettend anders!
Toen de andere pony verkocht werd, had ik deze al. Ik vond het toen ook heel banketstaaf tegenover de nieuwe dat ik de oude eigenlijk 'leuker' vond. Nu heb ik een paar weken die oude niet meer, en ik krijg steeds meer liefde voor die nieuwe.

Idd, niet teveel vergelijken. Leuke dingen doen met je pony, en je zult versteld staan hoe hij je leven in kan gaan nemen :o

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 21:17

je idd. waarom heb je je post leeggemaakt?
mag ik nu ook temmen?

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 22:32

Aangezien de TS haar post heeft leeggemaakt is dit een nutteloos topic geworden.
Hier dus een slotje.