Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Donja schreef:Ik woon in noord nederland, maar ik vind het een mooie prijs. Voordeel ook nog eens dat je zelf kan beslissen wat voor krachtvoer en hoeveel. Voeren ze wel voor je? En is de hoeveelheid hooi onbeperkt?
jesito schreef:Dat vind ik een hele schappelijke prijs.
Heb je iets van een rijbak en worden de paarden buiten en binnen gezet en wordt er wel gevoerd?
Hoe groot is de box, is de wei fatsoenlijk afgezet enz.
Daar hangt ook de prijs nog vanaf.
Hier in nederland krijg je je paard amper kwijt voor 125 euro p/m.
Needje schreef:Ik betaalde op m'n vorige stal 125 kaal. Wel gebruik van bak en koud water en weiland. Maar zonder (ruw)voer en bodembedekking. En moest zelf mesten en het voer klaarzetten.
Dus ja, ik vind het een nette prijs
eniec schreef:jesito schreef:Dat vind ik een hele schappelijke prijs.
Heb je iets van een rijbak en worden de paarden buiten en binnen gezet en wordt er wel gevoerd?
Hoe groot is de box, is de wei fatsoenlijk afgezet enz.
Daar hangt ook de prijs nog vanaf.
Hier in nederland krijg je je paard amper kwijt voor 125 euro p/m.
Ja een buitenpiste, ze worden van de wei gehaalt en erop..
En gevoert ook ja..
De box is 3 op 4 m ,
Voor de wei moet ik nog kijken , we hebben een afspraak in Augustus
dan kan ik alles op mijn gemak bestuderen
Surprise_Boy schreef:Dat vind ik een hele nette prijs.![]()
Ik betaal 110 per maand, zelf uitmesten, geen buitenbak. Maar ja, wel zo ongeveer 10 weilanden en een trick baan (waar we misschien zand gaan storten, anders is ie na regen te glad) waar ik kan rijden, gewoon bij een boer in het dorp. Ik zou het wel doen, hoor!Is zeker niet te veel, veel plezier met je nieuwe paard!
natasja_1 schreef:pff...voor dat geld krijg je hier met een beetje geluk een stukje gras zonder stal erop! wist niet dat het in belgie zo goedkoop wastoch maar eens gaan emigreren