Mijn pony heeft een vriendinnetje (d'r buurvrouw op de manege), ze zijn een paar maanden wegens het land seizoen uit elkaar geweest, ik hopen dat het wel zou overwaaien, maar nee hoor, toen ze elkaar 2 wkn geleden weer naast elkaar kwamen te staan gingen ze alle 2 helemaal uit hun dak: Gillen/ tippen/ draaien en wat allemaal nog meer als je blij bent, Buuf heeft in die tijd ook een prachtig veulen gekregen, maar East is niet van plan om het veulen bij Buuf te laten staan het liefst jaagt ze het veulen lekker weg om bij Buuf te kunnen zijn... (niet heel gemeen hoor, maar wel genoeg dat veulentje lief een stukje weg loopt)
Gister was er een brandoefening op de manege en mijn bijrijdster was aan het rijden en ze moesten voor de oefening de bak uit en Buuf voorop waardoor die van mij op dr plaats stond te tippen en omdat ze even moest wachten, (en dat niet wilde) bedacht mevrouw maar even om kaarsrecht om hoog te komen, want ja dr vriendin was de bak al uit....
Ik vind dit dus echt niet leuk, maar vind het wel fijn dat ze een vriendin heeft... Maar dit is wel erg extreem en dan te bedenken dat wij niet altijd samen rijden en dan komt mevr, dus zowat over de stal deur heen en staat te zweten en te tippen dat vind ik zielig voor haar maar ze moet gewoon nokken, ik knal dr bovenluik al dicht als ze met de Buuf gaat rijden want ik vind het ook zielig als ze pijn in dr keel heeft van het schreeuwen...
Heeft iemand ook zo'n pony / paard met hartsvriendin/ vriend??
Ik ontvang graag tips

moeten missen...... je weet het maar nooit. Ze hebben straks waarschijnlijk vanzelf wel door dat het nu maar korte periode's zijn en dat ze dan weer heerlijk met elkaar kunnen bebben op stal.