Beetje een rare titel, maar voor de laatste onderlinge wedstrijd die elk jaar verkleed gehouden word, heb ik het volgende idee:
ik wil als vlinder, en dan de benen van mijn paard groen spuiten. en dan op de kont en de hals bloemen. dat zij zegmaar de 'weide' is
nou had ik bedacht dat dat wel zou kunnen met van die haarspray die je bijvoorbeeld met carnaval ook gebruikt bij mensen om hun haar bijvoorbeeld oranje te spuiten.
nou vraag ik mij af of dit wel kan op een paarden vacht/huid? je ziet wel vaker dat ze van een schimmel een zebra hebben gemaakt, of andere dingen, waarmee doen ze dit dan?
wie kan mij verder helpen?
liefs
lemanthia
Geplaatst: 05-07-11 16:38
je kan het met stoepkrijt doen. stoepkrijt natmaken en tekenen maar.
of met carnavals spray (heeft iets meer dan een week geduurd voordat het eruit was)
driebergen
Geplaatst: 05-07-11 16:41
wel oppassen....
Ik kan me nog een topic herinneren, waarbij iemand de manen en staart van een paard oranje had gespoten. die kreeg het er niet meer uit...
Rumpleteaser
Geplaatst: 05-07-11 16:42
Hihi; lees dan eerst dit topic even: [TI] ORANJE tinker Help Stoepkrijt lijkt me dan een beter idee
_Dune_
Geplaatst: 05-07-11 21:17
Rumpleteaser schreef:
Hihi; lees dan eerst dit topic even: [TI] ORANJE tinker Help Stoepkrijt lijkt me dan een beter idee
Hihi, ik moest ook gelijk aan dat topic denken! TS, misschien eerst een klein stukje proberen om te kijken of je het er nog makkelijk af krijgt?
morenomar
Geplaatst: 05-07-11 21:56
ik spuit mijn witte pony met carnaval enzo met carnaval haarspray, en dat gaat er zo uit! bij albert heijn hebben ze dat ook en die ruikt lekker en die gaat er zo uit
ik heb met carneval mijn paard gespoten als een wortel, dus met gewone carneval spray. Staart + manen groen en de rest, dus hele lichaam behalve hoofd, oranje. Let wel op dat je genoeg spuitbussen koopt! ik had in totaal 6 bussen en na een half uurtje was de kleur al vaag, dus je moet echt genoeg bussen kopen!
Bij mij op stal hadden ze voor dit soort dingen vingerverf gebruikt ik zelf heb hier geen ervaring mee, maar volgens mij is het binnen 3 dagen weer helemaal weg
haha goede ideeen hebben jullie allemaal! ik ben inderdaad opzoek naar groen voor de gehele benen, maar dat blauw en roze kan goed voor bloementjes op dr kont inderdaad!
verder maakt het niet heel veel uit dat het wat langer blijft zitten,want ik ben ben de enige die het daarna nog ziet als de huid er maar tegen kan!